شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اعتماد به آمریکا اعتماد به شیطان و شرارت جهانی محسوب می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر افزود: اساس میز مذاکره با آمریکا میز زیاده خواهی و تسلیم و شکست طرف مقابل است.\n\nوی یادآورشد: بنای آمریکا در مذاکرات هسته ای رفع تحریم نیست بلکه آنها محدودیت ایران اسلامی را دنبال می کنند.
کد خبر: ۱۱۹۰۰
جمعه ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۳

فکرشهر:  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اعتماد به آمریکا اعتماد به شیطان و شرارت جهانی محسوب می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر افزود: اساس میز مذاکره با آمریکا میز زیاده خواهی و تسلیم و شکست طرف مقابل است.

\n\n

وی یادآورشد: بنای آمریکا در مذاکرات هسته ای رفع تحریم نیست بلکه آنها محدودیت ایران اسلامی را دنبال می کنند.

\n\n

صفایی بوشهری اظهارداشت:زمینه انجام توسعه علم و دانش هسته ای بدون هیچگونه مانع، عدم امکان بارزسی سلطه گرانه بازران آژانس انرژی هسته از ویژگی های یک توافق خوب است.

\n\n

وی افرود: توافق خوب توافقی است که مانع گر نباشد و موجب تضعیف و تحقیر ملت ایران نشود.

\n\n

وی با بیان اینکه ایران دستیابی به توافق نامه عزت آفرین را خواستار است، گفت: ادعاهای آمریکا مبنی بر بازدید از مراکز نظامی و شبه نظامی و بازجویی از دانشمندان هسته ای نمونه ای بارز از زیاده خواهی آنها در مذاکرات است.

\n\n

امام جمعه بوشهر یادآورشد:سیاست راهبردی آمریکا خود برتر بینی و خود را ابرقدرت دانستن در جهان است.

\n\n

وی افزود: کوچکترین تعرض دشمنان به ایران اسلامی بزرگترین اشتباه آنان خواهد بود.

\n\n

صفایی بوشهری بوشهر تاکید کرد: عامل اصلی جنگ های منطقه، کودتاهای نظامی، مخالفت غیر بشری با ایران بعد از انقلاب اسلامی، ایجاد گروه های تروریستی و تکفیری ، آمریکای جنایتکار است.

\n\n

صفایی بوشهری گفت: برای شکوفایی اقتصاد کشور باید نگاه به درون کشور باشد و چنانچه برای شکوفایی اقتصادی نگاه ها به بیرون مرزها باشد اقتصاد کشور نیز از بیرون کشور مدیریت خواهد شد.

\n\n

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه بوشهر افزود: تمام کارشناسان اقتصاد ایران اذعان دارند تحریم 20 درصد فشار اقتصادی بر جامعه ایجاد می کند و در صورت مدیریت صحیح 80 درصد دیگر اقتصاد پیروزی در برابر تحریم به دنبال خواهد داشت.

\n\n

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع نمایندگان مجلس شورای گفت: اقتصاد مقاومتی که موضوع توانمندی عرصه های داخلی کشور را دنبال می کند ظرفیت مهمی برای مقابله با توطئه دشمنان است.

\n\n

صفایی بوشهری در ادامه با تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) شریف ابراز کرد: با توجه به اینکه در آستانه میلاد حضرت مهدی (عج) قرار داریم باید فضای سراسر استان سرشار از نشاط و معنویت شود.

\n\n

وی ادامه داد: فضای استان در نیمه شعبان باید به خوبی نشان دهد که همه در انتظار فرج حضرت مهدی (عج) هستند و مراکز فرهنگی، مردم و مسوولان در تحقق این مهم نقشی اساسی بر عهده دارند.

\n\n

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: شهدای والا مقام این حوزه از جایگاه و منزلت رفیعی در نزد خداوند متعال برخوردار هستند. 

\n\n

وی همچنین با گرامیداشت میلاد علی اکبر (ع) و روز جوان افزود: فضای ورزشی و تفریحی سالم مورد نیاز جوانان باید فراهم شود.

\n\n

صفایی بوشهر اضافه کرد: تسهیل امور ازدواج جوانان و اشتغال آنها از مهم ترین مشکلات جوانان است و باید مسوولان در این زمینه برنامه ریزی دقیقی داشته باشند.

\n\n

امام جمعه بوشهر همچنین با اشاره به 14 خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بیان کرد: امام خمینی نماد معرفت، بصیرت، هوشمندی و شجاعت بود و همگان باید رهروی آن امام بزرگوار باشیم.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، خطیب نماز جمعه بوشهر در ادامه با اشاره به سالروز انتخاب امام خامنه ای به عنوان رهبری انقلاب گفت: انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر فرزانه انقلاب انتخابی شایسته و تقدیر الهی بوده است.

\n\n

وی افزود: افکار و اندیشه عالمانه رهبر فرزانه انقلاب موجب شده تا اندیشه های ایشان سال ها از زمان جلوتر باشد.

\n\n

صفایی بوشهر ادامه داد: شجاعت، جهان شناسی، آینده شناسی، دلسوزی برای اسلام و ایران از ویژگی های بارز رهبر معظم انقلاب است که موجب شده کشتی انقلاب را به سمت ساحل امن هدایت کند.

\n\n

وی با بیان اینکه مردم بوشهر همواره آماده دفاع از حریم ولایت هستند گفت: استان بوشهر نیز پایتخت ولایت، مذهب و دفاع از حریم ولایت و استان شجاعت اسلامی، دانش و فناوری هسته ای است.

\n\n

نماز جمعه این هفته بوشهر با حاشیه های نیز همراه بود.

\n\n

در اواخر خطبه دوم نماز جمعه یکی از نمازگزاران شعار ' توافق بد ما، نافی عزت ماست' سرداد که با همراهی نمازگزاران همراه شد.

\n\n

در ورودی مصلی بوشهر یک طومار با عنوان گزارش برگ ملی هسته ای نصب شده بود که دفاع از حقوق هسته ایران و رفع فوری همه تحریم ها در صورت توافق، بندهایی از این طومار بود که جمعی از نمازگزاران آن را امضا کردند.

\n\n

در پایان نماز جمعه این هفته شماری از نمازگزاران از مصلی تا میدان قدس اقدام راهیپمایی کردند.

\n\n

نمازگزاران در این راهپیمایی شعارهایی چون ' دلاور هسته ای، احمدی روشن است' ، ' پاسخ هر گزینه روی میز، مرگ برآمریکا اسلام ستیز'، 'ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده'، ،' حزب الله می میرد، ذلت نمی پذیرد' ، سازش با آمریکا محال است، این سند زنده استقلال است' سردادند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر