دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۰۰۱
دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

فکرشهر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: ساخت پل جدید درودگاه به‌زودی عملیاتی می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد هادی رستمیان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مطالبات مهم مردم درودگاه احداث پل جدید برای ورود به این روستا است که تلاش جدی در این زمینه خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: پل درودگاه دارای قدمت بیش از ۴۰ سال بوده که به همت خود مردم آنجا ساخته شده و محور مواصلاتی چند روستای شهرستان دشتستان و بخش سعدآباد می‌باشد که به دلیل فرسودگی و قدمت بسیار بالا توانایی این حجم ترافیک را ندارد و هر لحظه امکان ریزش پل می‌باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: احداث راه و محورهای مواصلاتی و ایمن سازی محورهای مختلف استان از اولویت‌های اصلی این دولت و دغدغه مهم استاندار بوشهر است.

وی با بیان اینکه پل قدیمی درودگاه از مطالبات و خواسته‌های بحق و دیرینه مردم این منطقه است افزود: این پل توسط اداره کل حمل و نقل و راهداری استان در مناقصه قرار گرفته و عملیات اجرایی پل جدید در آینده‌ای نزدیک آغاز خواهد شد.

معاون استاندار بوشهر حسب دستور استاندار در سفر خود به شهرستان دشتستان به همراه نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار دشتستان از پل قدیمی بازدید و پیگیری ویژه ساخت پل جدید را در دستور کار خود قرار داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر