يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر انجمن صنایع استان بوشهر گفت: سرمایه در گردش صنایع بخش خصوصی استان بوشهر تامین شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، خضر خلیلی در نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی در استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در بخش تولید است و امیدواریم شاهد حمایت گسترده از صنایع استان بوشهر باشیم.\n\nوی ادامه داد: بسیاری از کالاهای تولیدی استان بوشهر با کیفیت بالا و قیمت مناسبی ارائه می‌شوند که قابلیت رقابت با دیگر تولیدکنندگان داخلی و تولیدات و نمونه‌های خارجی را دارند.
کد خبر: ۱۱۹۰۲
جمعه ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۰

فکرشهر: دبیر انجمن صنایع استان بوشهر گفت: سرمایه در گردش صنایع بخش خصوصی استان بوشهر تامین شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، خضر خلیلی در نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی در استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در بخش تولید است و امیدواریم شاهد حمایت گسترده از صنایع استان بوشهر باشیم.

\n\n

وی ادامه داد: بسیاری از کالاهای تولیدی استان بوشهر با کیفیت بالا و قیمت مناسبی ارائه می‌شوند که قابلیت رقابت با دیگر تولیدکنندگان داخلی و تولیدات و نمونه‌های خارجی را دارند.

\n\n

خضر خلیلی

\n\n

دبیر انجمن صنایع استان بوشهر با تقدیر از حمایت‌های استاندار بوشهر از تولیدکنندگان استان بوشهر، اضافه کرد: استاندار بوشهر به همه دستگاه‌های اجرایی تاکید کرده که نیازهای خود را از طریق صنایع استان بوشهر تامین کنند.

\n\n

وی به وعده‌های دولت برای حمایت از بخش خصوصی اشاره کرد و ادامه داد: انتظار از وزارت صنعت و معدن و تجارت این است که به وعده‌های دولت در این زمینه جامعه عمل بپوشاند.

\n\n

خلیلی تصریح کرد: یکی از مصوبات مهم سفر هیئت دولت به استان بوشهر، حمایت از بخش خصوصی بود که این موضوع هنوز عملی نشده است و در حد مکاتبات باقی مانده است.

\n\n

دبیر انجمن صنایع استان بوشهر با اشاره به آمادگی این انجمن برای کمک به برنامه‌های حمایت از تولیدکنندگان داخلی، افزود: تولیدات استان بوشهر داری قابلیت‌های بالایی برای رقابت با محصولات مشابه هستند.

\n\n

منبع:مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر