يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه جم گفت: نمایندگان مجلس با وزرا برخوردی محترمانه داشته باشند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم ضمن تسلیت به مناسبت بیست و ششمین سالروز ارتحال امام راحل، اظهار داشت: امام خمینی (ره) شخصیت ممتاز داشت و ایشان مرد بزرگ و فقیه عالیقدر و حق طلب بود که باید برنامه‌های مناسبی در ایام رحلت ایشان برگزار شود.
کد خبر: ۱۱۹۰۳
جمعه ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۰

فکرشهر: امام جمعه جم گفت: نمایندگان مجلس با وزرا برخوردی محترمانه داشته باشند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم ضمن تسلیت به مناسبت بیست و ششمین سالروز ارتحال امام راحل، اظهار داشت: امام خمینی (ره) شخصیت ممتاز داشت و ایشان مرد بزرگ و فقیه عالیقدر و حق طلب بود که باید برنامه‌های مناسبی در ایام رحلت ایشان برگزار شود.

\n\n

وی با تاکید بر اینکه گروه‌های سیاسی باید اندیشه امام را ترویج کنند، اضافه کرد: رمز ماندگاری و عزتمندی حضرت امام، تقوای الهی در تمام شئون زندگی بود و ایشان شجاعتی مثال‌زدنی داشت. در زندگی امام با وجود توطئه‌های دشمنان شاهد عزت و اقتدار امام بودیم.

\n\n

امام جمعه جم در ادامه به روز جهانی بدون دخانیات اشاره کرد و ادامه داد: مصرف دخانیات اثرات زیان‌بار زیادی را در پی دارد که این اثرات هم فردی و هم اجتماعی است و باید فرهنگ‌سازی مناسبی برای مقابله با دخانیات صورت بگیرد.

\n\n

وی با اشاره به نیمه شعبان میلاد امام زمان(عج) افزود: منتظران ظهور خود را آماده کنند؛ امام زمان(عج) ما را از دیدگان خورشید محروم کرده و باید انتظار فرج داشته باشیم.

\n\n

حجت‌الاسلام گنجی همچنین به روز سربازان گمنام امام زمان(عج) اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اطلاعات در مبارزه با زمین خواری، مقابله با رشوه خواری و مقابله با فرقه‌های نوظهور تلاش‌های بسیار زیادی را داشته‌اند.

\n\n

وی به دیدار نمایندگان با رهبر انقلاب اشاره کرد و با تاکید بر لزوم استمرار کار و تلاش جدی در یک‌سال آینده توسط نمایندگان، بیان داشت: نمایندگان با دولت تعامل داشته باشند چرا که عملکرد موفق دولت در سایر ارکان و قوای نظام تاثیرگذار است.

\n\n

امام جمعه جم در ادامه خواستار تلاش جدی دولت و مجلس برای تحقق منویات رهبری در مورد اقتصادی مقاومتی شد و افزود: نمایندگان مجلس با وزرا باید برخوردی محترمانه و مودبانه داشته باشند.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی به مذاکرات هسته‌ای ایران و کشورهای عضور ۵+۱ اشاره کرد و افزود: در هفته گذشته دور پنجم برای توافق جامع برگزار شد و دوم تیرماه آخرین مهلت است و هیات ایرانی اعلام کرده زیر بار زور قرار نمی‌گیرد.

\n\n

وی با اعلام حمایت از مذاکره‌کنندگان کشورمان، بر لزوم پایبندی به اصول تاکید کرد و ادامه داد: انتظار ملت ایران این است که تمام تحریم‌ها همزمان برداشته شود، دستاوردهای هسته ای حفظ شود، تحقیقات هسته‌ای نباید محدود باشد، نظارت فراتر از عرف بین‌المللی نباشد، نظارت بر اماکن نظامی نباشد و توافق باید برگشت پذیر باشد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر