جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۷۹۰
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

فکرشهر: فرماندار دیر گفت: ۴۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای ترمیم و تعویض شبکه آبرسانی مجتمع" دمیگز"، ایستگاه برق و یک پروژه راهسازی در این شهرستان نیاز است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، یونس باربرز روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران این شهرستان افزود: پروژه مجتمع "دمیگز" واقع در غرب شهرستان دیر در سال ۹۸ مورد بهره برداری قرار گرفت اما هنوز روستاهای زیرپوشش این مجتمع آب ندارند.

وی اظهار کرد: در زمان حاضر ۳۰ روستای شهرستان دیر فاقد آب لوله کشی هستند و به وسیله تانکر سیار به مردم آبرسانی می شود که برای ترمیم و تعویض شبکه آبرسانی مجتمع دمیگز  ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

باربرز در باره وضعیت برق دیر گفت: این شهرستان به احداث ایستگاه شماره ۲ برق نیاز دارد و برای اجرای این پروژه تامین ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

وی بیان کرد: به دلیل برخی مشکلات موجود در بخش راه و جاده آمار تلفات جانی ناشی از تصادف در شهرستان دیر چند برابر شهرستان‌های همجوار است به همین دلیل ترمیم و تعریض جاده های درون شهری از جمله مهمترین نیازهای این شهرستان به شمار می‌رود.

باربرز اضافه کرد: ترمیم جاده دیر تا بردخون به طول ۶۰ کیلومتر به  ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که انتظار می رود با جذب اعتبار ملی هرچه سریعتر این جاده به سرانجام برسد.

فرماندار دیر ضمن قدردانی از خدمات خبرنگاران این شهرستان گفت: اخبار و گزارش های خبرنگاران برای حل مشکلات مردم و جامعه تاثیرگذار است که همه باید قدردان نظام اسلامی باشیم.

وی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم بیان کرد: انجام واکسیناسیون کرونا، کاهش بدهی دولت به بانک مرکزی و خارج، تراز مثبت کشور و اوج صادرات کالا، فروش نفت و طرح ملی مسکن از خدمات پسندیده دولت سیزدهم است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر گفت: خبرنگار بدون ترس مطالب و مشکلات جامعه را انتقال می دهند.

غلامرضا ناطقی پور افزود: انصاف و شجاعت از ویژگی ذاتی یک خبرنگار است که بدون هیچ چشم‌داشتی آگاهی بخشی می کند و چراغ این رسالت همیشه روشن است.

رییس بسیج رسانه شهرستان دیر گفت:  بسیج رسانه  در راستای جذب و انعکاس اخبار و بیان مشکلات مردم بصورت ویژه اطلاع رسانی می کند.

سرهنگ پاسدار محمود سهرابی افزود: فعالیت های فرهنگی، برگزاری جشنواره ها، اعزام خبرنگاران به مناطق محروم و معرفی علاقه مندان به  نمایندگی خبرگزاری ها از فعالیت های بسیج رسانه شهرستان است.

در این آیین با لوح سپاس و هدایایی از تلاش های خبرنگاران قدردانی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر