دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: اعضای شورای اسلامی و شهردار جدید بوشهر در نشست علنی روز دوشنبه این شورا درباره ضرورت توسعه، تجهیز و ساماندهی تنها پلاژ بانوان این بندر دیدگاه های متفاوتی بیان کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با توجه به این که در برخی کلان شهرهای کشور استخرها به بخش خصوصی واگذار شده در این ارتباط درصورت وجود متقاضی و مدیریت لازم، واگذاری پلاژ بانوان بوشهر به بخش خصوصی مانعی ندارد. \n\nعبدالخالق برزگر زاده افزود: بهترین ایام برای استفاده پلاژ بانوان همین روزها است که با گرم شدن هوا و فرارسیدن تعطیلات تابستان بانوان رغبت بیشتری برای رفتن به پلاژ دارند.
کد خبر: ۱۱۹۸۰
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

فکرشهر: اعضای شورای اسلامی و شهردار جدید بوشهر در نشست علنی روز دوشنبه این شورا درباره ضرورت توسعه، تجهیز و ساماندهی تنها پلاژ بانوان این بندر دیدگاه های متفاوتی بیان کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با توجه به این که در برخی کلان شهرهای کشور استخرها به بخش خصوصی واگذار شده در این ارتباط درصورت وجود متقاضی و مدیریت لازم، واگذاری پلاژ بانوان بوشهر به بخش خصوصی مانعی ندارد. 

\n\n

عبدالخالق برزگر زاده افزود: بهترین ایام برای استفاده پلاژ بانوان همین روزها است که با گرم شدن هوا و فرارسیدن تعطیلات تابستان بانوان رغبت بیشتری برای رفتن به پلاژ دارند.

\n\n

وی اضافه کرد: درصورت کاهش هزینه های پلاژ بانوان بوشهر و بهره وری مطلوب، شورا با از سرگیری فعالیت آن مخالفتی ندارد.

\n\n

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: پلاژ بانوان بوشهر به عنوان تنها پلاژ اختصاصی بانوان بوشهری باید گسترده تر و زمینه انجام ورزش های مختلف در آن فراهم شود.

\n\n

خدیجه گرشاسبی افزود: برطرف شدن مشکلات کنونی پلاژ بانوان می تواند یکی از خواسته بانوان شهر بوشهر را محقق کند.

\n\n

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: توسعه پلاژ بانوان شهر بوشهر با الحاق پارک دانشجو به آن ضرورتی ندارد و تجهیز این پلاژ در اولویت اول باشد.

\n\n

نصرالله اسدی ادامه داد: موضوع الحاق پارک دانشجو به پلاژ امکان استفاده آقایان از شنا در ساحل پارک دانشجو را از بین می برد از این رو نیازی به الحاق پارک یاد شده به پلاژ نیست.

\n\n

دیگر عضو شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: فضای پلاژ بانوان بوشهر باید توسعه یابد و این توسعه با الحاق پارک دانشجو به این پلاژ است.

\n\n

مهرزاد آسایش یادآور شد: مدیریت پلاژ بانوان باید د حیطه وظایف شهرداری گنجانده شود تا با حساسیت بالای مدیریتی آن را کنترل کند.

\n\n

دیگر عضو شورای شهر بوشهر اظهارکرد: با توجه به تعداد نیروی فراوانی که پلاژ بانوان بوشهر دارد باید با بررسی های لازم تعداد نیروی مورد نیاز آن آنالیز شود.

\n\n

علیرضا آماره افزود: موضوع مهم در فعالیت پلاژ بانوان بوشهر کاهش هزینه های غیرمتعارف آن است که باید کاهش یابد.

\n\n

دیگر عضو شورای شهر بوشهر گفت: بیش از100 هزار نفر جمعیت شهر بوشهر را بانوان تشکیل می دهند از این رو باید فضای ورزش و تفریح این قشر فراهم شود.

\n\n

زهرا رضایی بیان کرد: در شهر بوشهر یک فضای اختصاصی مناسب برای ورزش و تفریح بانوان وجود ندارد.

\n\n

دیگر عضو شورای شهر بوشهر گفت: پلاژ بانوان بوشهر وسعت زیادی دارد و در با وضعیت کنونی نیازی به توسعه فضای آن نیست.

\n\n

غلامرضا قادریان افزود: تکمیل و تجهیز پلاژ بانوان می تواند زمینه رضایت بانوان را فراهم کند.

\n\n

نایب رییس شورای شهر بوشهر اظهارکرد: روند فعالیت پلاژ بانوان بوشهر باید به گونه ای شود که در آن تعطیلی وجود نداشته باشد.

\n\n

ندا عبدالله زاده اضافه کرد: توسعه فضای پلاژ بانوان به طور قطع استقبال خانواده ها را به دنبال خواهد داشت.

\n\n

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر گفت: در شهر بوشهر ظرفیت ایجاد چند پلاژ وجود دارد و نباید نگاه ها را به سمت تکمیل پلاژ کنونی متمرکز کنیم بلکه باید پلاژهای دیگری نیز در سطح ساحل احداث شود.

\n\n

اصغر گورکی افزود: پلاژ بانوان به دلیل حساسیت بالا نیاز به مدیریت قوی دارد و باقی ماندن آن در حوزه شهرداری می تواند به مراتب مفیدتر از واگذاری آن به بخش خصوصی باشد. 

\n\n

شهردار بوشهر گفت: واگذاری پلاژ بانوان به بخش خصوصی باید از سوی شورای اسلامی شهر بوشهر مشخص شود تا بتوان در مدیریت آن تدابیر لازم را پیش بینی کرد.

\n\n

غلامعلی میگلی نژاد افزود: اگر شورا مصلحت بداند حاضریم پلاژ بانوان را مدیریت کنیم.

\n\n

وی اضافه کرد: درشهر بوشهر ظرفیت ایجاد چندین پلاژ وجود دارد ولی باید فعالیت های آنها متناسب با ارزش های دینی و اسلامی باشد. 

\n\n

تنها پلاژ بانوان بوشهر به دلیل نامشخص بودن وضعیت شغلی کارکنان آن از زمستان سال گذشته تاکنون تعطیل است. 

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر