يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: وی افزود: بنابراین در جهت ارتقا فرهنگی و نحوه مواجهه با فرهنگ های متفاوت بویژه در فضای مجازی باید برنامه ریزی شود که در این خصوص NGOها سهم بسزایی دارند ...
کد خبر: ۱۱۹۹۲
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۲

فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار در نشست کارگروه بانوان و خانواده با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: با توجه به هجمه وسیع فرهنگ های مختلف از سوی تمام دنیا به فرهنگ ملی ، مذهبی جامعه ما ، از نمایندگان امور بانوان در همه نهاد ها و دستگاههای اجرایی انتظار می رود با مسئولیت پذیری و کار کارشناسی شده با آسیب ها برخورد نموده و در جهت حفظ کانون خانواده ها کوشا باشند .

\n\n

به گزارش فکرشهر، عادل دهدشتی با بیان اینکه امروزه با ورود شبکه های اجتماعی و وسایل ارتباط جمعی در خانواده، خانواده ایرانی با مسائل و مشکلات عدیده ای روبه رو شده است، گفت: با ورود تکنولوژی های جدید ارتباطی با فرهنگ غربی در بین خانواده ها ،  ارزش ها و هنجارهاى اجتماعى تغییر و به نوبه خود بنیان هاى خانوادگى را در معرض تهدید قرار داده است .

\n\n

\n\n

وی  افزود: بنابراین در جهت ارتقا فرهنگی و نحوه مواجهه با فرهنگ های متفاوت بویژه در فضای مجازی باید برنامه ریزی شود که در این خصوص NGOها سهم بسزایی دارند .

\n\n

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار در پایان به موضوع کار و کار افرینی پرداخت و گفت: نوآوری  مناسب با تقاضای بازار نقش بسزایی در تقویت کار افرینی دارد و انشاءاله بتوانیم با ایجاد بازارچه  جهت فروش محصولات کارآفرینان و مشاغل خانگی تا حدود مشکلات آنها را مرتفع نماییم.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر