يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از حضور 10 هزار و 312 نفر از استان بوشهر در مراسم سالگرد ارتحال امام در تهران خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، نصرالله شفیعی ظهر امروز در مراسم بیست و ششمین سالگرد امام (ره) در مصلی جمعه بوشهر که با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان و مردم این شهر برگزار شد با اشاره به ویژگی ها و ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) از برجسته‌ترین شخصیت های تاریخ بشریت در قرن حاضر هستند که با اندیشه‌های بلند الهی سرمنشاء تحولات عظیمی در ایران و جهان شدند.
کد خبر: ۱۲۰۳۸
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۳

فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از حضور 10 هزار و 312 نفر از استان بوشهر در مراسم سالگرد ارتحال امام در تهران خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، نصرالله شفیعی ظهر امروز در مراسم بیست و ششمین سالگرد امام (ره) در مصلی جمعه بوشهر که با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان و مردم این شهر برگزار شد با اشاره به ویژگی ها و ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) از برجسته‌ترین شخصیت های تاریخ بشریت در قرن حاضر هستند که با اندیشه‌های بلند الهی سرمنشاء تحولات عظیمی در ایران و جهان شدند.

\n\n

شفیعی، خاطرنشان کرد: مردم ولایت‌مدار استان بوشهر با حضور یکپارچه در مراسم بیست‌وششمین سالگرد ارتحال امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران یک‌بار دیگر با امام (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدیدپیمان کردند.

\n\n

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه پس از ارتحال ملکوتی حضرت امام راحل رهبری شایسته انتخاب شد، افزود: امروز ملت ایران یکپارچه با رهبر مدبر و آگاه به زمان خود تجدیدبیعت کرد.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی از اعزام بیش از 10 هزار نفر از استان بوشهر به تهران خبر داد و گفت: برای شرکت در سالگرد ارتحال امام راحل امسال از استان بوشهر 10 هزار و 312نفر زائر برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب عازم حرم مطهر امام خمینی (ره) شدند.

\n\n

شفیعی با بیان اینکه امام خمینی(ره) نمونه‌ای از انسان کامل و شخصیتی جامع بودند، افزود: ایشان یکی از اصیلترین انقلاب های تاریخ را به پیروزی رساندند و نظامی بیبدیل را پایه ریزی و رهبری و جهان کفر، شرک و نفاق را با انحطاط و تباهی مواجه کردند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر