جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۵۴۶
يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۳

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: اعتبارات لازم به اولویت‌های ثبت احوال استان بوشهر اختصاص می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محسن پاپری زارعی صبح یکشنبه در دیدار با مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر اظهار داشت: در راستای تقویت خدمات‌دهی به مردم استان بوشهر تلاش داریم که حمایت لاز از ادارات صورت گیرد.

وی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در ثبت احوال استان، قول مساعدت و همکاری در زمینه تخصیص اعتبارات لازم به اولویت‌های ثبت احوال استان داد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر افزود: به منظور بهبود و ارتقای سطح ارائه خدمات به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنیم.

اتصال ٢٠٠ دستگاه اجرایی به ثبت احوال

مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر نیز ضمن تبریک انتصاب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، به گزارش اقدامات زیرساختی و تشریح پروژه‌های صورت گرفته و در حال اجرای ثبت احوال استان در سال گذشته و سال جاری پرداخت.

اسکندر پاسالار به اهداف سازمانی و استانی سازمان ثبت احوال و برنامه‌های اجرایی سال جاری پرداخت و تقویت زیرساخت الکترونیک در راستای گسترش دولت الکترونیک و ارائه خدمات آماری بهنگام، اصلاح ساختار و تشکیلات اداری را از اولویت‌های سازمان برشمرد.

وی گفت: در حال حاضر سازمان ثبت احوال کشور با رویکردی نوین به انجام رسالت خود که همانا احراز هویت و اتقان اسناد هویتی الکترونیک است تاکید دارد. ادارات ثبت احوال استان با توجه به شرایط ساختمانی و عمرانی و همچنین تجهیزات الکترونیکی ضروری، نیازمند تخصیص حداکثری اعتبارات هستند.

نیازمند تهیه ژنراتور برق هستیم

پاسالار ادامه داد: در این زمینه رایزنی‌های لازم در شهرستان‌ها انجام شده است و نیازهای هر یک از ادارات به فرمانداران اعلام شده است که از محل اعتبارات هر شهرستان به ادارات ثبت احوال تخصیص داده شود.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر، ژنراتور را یکی از نیازهای اساسی ثبت احوال استان بیان کرد و افزود: در حال حاضر بیش از ٢٠٠ دستگاه اجرایی به صورت برخط از داده‌های پایگاه اطلاعات ثبت احوال تغذیه می‌شوند. چنانچه این ارتباط قطع شود ارائه خدمات در تمام دستگاه‌ها با اختلال مواجه می‌شوند، برای حفظ پایداری این ارتباط، نیازمند تهیه ژنراتور برق هستیم که همکاری سازمان مدیریت را می‌طلبد.

اسکندر پاسالار تأمین هزینه احداث ساختمان شهرستان عسلویه را از دیگر نیازهای ثبت احوال استان بیان کرد و گفت: در سال ١٣٩٨ زمینی جهت احداث ساختمان اداره ثبت احوال عسلویه اختصاص یافت که به دلیل عدم وجود منابع مالی تا کنون اقدامی نشده است. امیدواریم با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به زودی شاهد کلنگ زنی این پروژه باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر