دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۵۶۳
يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵

فکرشهر: فرماندار دیر استان بوشهر گفت: امسال همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۱۰۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، یونس باربرز روز یکشنبه در شورای اداری شهرستان دیر افزود: این پروژه ها با اولویت در بخش‌های آموزشی، آبرسانی، بنادر و دریانوردی، گازرسانی و عمران شهری و روستایی اجرا شده و خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به تلفات جاده ای بیشترین مشکل شهرستان دیر در حوزه راه و جاده است و می طلبد مسئولان در راستای ترمیم و تامین اعتبار ملی در این بخش تلاش کنند.                         

فرماندار دیر یادآور شد: جاده بردخون به سمت دیر بسیار خطرناک و حادثه آفرین است و جاده آبدان به سمت دوراهک تا حد فاصل پلیس راه کنگان ناامن و بارترافیکی زیادی دارد و ترمیم این جاده به اعتبار ملی نیاز دارد.       

وی ادامه داد: تامین ایستگاه دوم برق از دیگر نیازهای شهرستان دیر است که در همین ارتباط زمین لازم جانمایی و رایزنی برای آن انجام شده است.

فرماندار دیر با اشاره به تامین آب به میزان ۲۵ هزار متر مکعب در شهرستان افزود: برای ترمیم آب مجتمع "دمیگز" در غرب شهر دیر به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و عملیات اجرایی سایت آب شیرین کن سه هزار و ۷۵۰ مترمکعبی در هفته دولت امسال  آغازمی شود.                

وی گفت: با توجه به اینکه تعلل در اجرای پروژه ها باعث تورم زایی می‌شود به همین دلیل سرعت بخشی در روند اجرای آنها ضروری است.

وی اضافه کرد: در سال جاری تاکنون ۹۵ میلیارد تومان اعتبار در قالب اعتبارات اشتغال زایی و پایداری و تداوم اشتغال به این شهرستان تخصیص پیدا کرده است و مسئولان بهزیستی، کمیته امداد، صنعت معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  و بنیاد برکت باید در این زمینه تلاش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر