شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۷۲۰
سه‌شنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: نوسازی، بهسازی و ایمن سازی مدارس جزیره خارگ یکی ازخواسته‌های به حق اهالی جزیره خارگ بود که این موضوع با تاکید استاندار بوشهر به صورت ویژه در دستور کار قرارگرفت.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با مهر اظهار داشت: نوسازی، بهسازی و ایمن سازی مدارس جزیره خارگ یکی از خواسته‌های به حق اهالی شریف جزیره خارگ بود که این موضوع با تاکید استاندار بوشهر به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ساخت و توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی زمینه مناسب برای رشد و پیشرفت علمی جزیره خارگ را فراهم می‌کند و این توسعه در راستای افزایش سطح دانش و آگاهی افراد محسوب می‌شود.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: با تاکید استاندار بوشهر و همچنین پیگیری فرماندار بوشهر و تصویب هیئت مدیره و هم افزایی مدیر عامل پتروشیمی خارگ آگهی فراخوان عمومی ساخت و تجهیز مدرسه ۹ کلاسه شهید مطهری خارگ صادر شد.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: فضای آموزشی در مدارس همواره کانون تحولات فرهنگی و اجتماعی جامعه بوده و همواره تأثیرات مهمی در فعالیت، حیات و پویایی علمی جامعه دارد، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی با توجه به شرایط خاص جغرافیایی این جزیره می‌تواند باعث رشد و شکوفایی در امر آموزش و پرورش باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر