جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۷۴۲
سه‌شنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: خیرین سلامت در شهرستان‌های دشتی و جم پروژه اجرا می‌کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حسن ملکی زاده عصر سه‌شنبه در نشست با خیر حوزه سلامت اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در استان بوشهر نیازمند همراهی و همکاری خیرین هستیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: امروز دو تفاهم‌نامه با خیر حوزه سلامت برای ساخت دو پروژه در شهرستان‌های دشتی و جم به امضا رسید.

وی تصریح کرد: تفاهم‌نامه احداث ساختمان خانه بهداشت روستای سرمک در زمینی به متراژ ۳۰۰ مترمربع که توسط شورای روستای سرمک به دانشگاه اهدا شده است، به امضا رسید

ملکی زاده افزود: خانه بهداشت به متراژ ۸۶ مترمربع زیربنا، به مدت سه ماه و با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیر حوزه سلامت ساخته می‌شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از امضای تفاهم‌نامه برای احداث خانه بهداشت حاجی‌آباد جم نیز خبر داد و گفت: خانه بهداشت روستای حاجی‌آباد شهرستان جم در زمینی به متراژ ۳۰۰ مترمربع که توسط شورای روستای حاجی‌آباد جم به دانشگاه اهدا شده است، ساخته می‌شود.

وی اضافه کرد: خانه بهداشت خیرساز روستای حاجی‌آباد جم با زیربنای ۸۶ مترمربع، در مدت سه ماه و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر