دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۷۶۰
چهارشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در هفته دولت امسال ۹۳۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر افتتاح یا آغاز می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده صبح چهارشنبه در آئین غبارروبی گلزار شهدا به مناسبت هفته دولت افزود: شهدا به زندگی علاقه داشتند و بین شهادت و زندگی، شهادت را انتخاب کردند.

استاندار بوشهر اظهار داشت: راه و روش شهدا باید برای ما درس عبرت باشد و از خدمت صادقانه و مردانه شهدا به انقلاب و مردم درس عبرت بگیریم.

محمدی زاده با بیان اینکه تجربه موفق حضور مردم در دفاع مقدس امروز در جنگ اقتصادی یک امر مهم است تصریح کرد: امام خمینی با ورود مردم به دفاع مقدس همه معادلات نظامی را به نفع جمهوری اسلامی تغییر داد و با ورود مردم جنگ به نفع ایران تمام شد.

وی ادامه داد: امروز باید از تجربه موفق دفاع مقدس و حضور مردم در جنگ اقتصادی بیش از هر زمان دیگری استفاده و شرایط را برای حضور مردم در جنگ اقتصادی فراهم کنیم.

استاندار بوشهر گفت: می‌توانیم با استفاده از منابع مردمی و بخش خصوصی سالانه چندین هزار میلیارد تومان را در طرح‌های اقتصادی هزینه کنیم.

وی با تاکید بر مبارزه با فساد گفت: نهادهای اطلاعاتی و امنیتی استان را مأمور کرده‌ام افرادی که در ادارات موجب فساد می‌شوند شناسایی کنند و به شدت با این افراد برخورد می‌کنیم و نهایت تلاش خود را به کار می بریم تا جلوی فساد در دستگاه‌های اجرایی گرفته شود.

محمدی زاده بیان کرد: خدمت در دستگاه‌های اجرایی استان باید با تفکر بسیجی، انقلابی و جهادی باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر