دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: کار بهسازی میدان میوه و تره بار این بندر به پایان رسیده و آماده بهره برداری است.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالخالق برزگرزاده روز شنبه در نشست هماهنگی برای راه اندازی میدان میوه و تره بار بوشهر افزود: نبود میدان میوه و تره بارهمیشه به عنوان یکی ازعوامل اصلی گرانی این کالا در بوشهر مطرح بوده و بارها نیز مردم و مسوولان بر ایجاد آن تاکید کرده اند و یکی از دغدغه های شورای چهارم نیز میدان میوه و تره بار است. 
کد خبر: ۱۲۰۷۷
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۸

فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: کار بهسازی میدان میوه و تره بار این بندر به پایان رسیده و آماده بهره برداری است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالخالق برزگرزاده روز شنبه در نشست هماهنگی برای راه اندازی میدان میوه و تره بار بوشهر افزود: نبود میدان میوه و تره بارهمیشه به عنوان یکی ازعوامل اصلی گرانی این کالا در بوشهر مطرح بوده و بارها نیز مردم و مسوولان بر ایجاد آن تاکید کرده اند و یکی از دغدغه های شورای چهارم نیز میدان میوه و تره بار است. 

\n\n

وی اضافه کرد: میدان میوه و تره بار بوشهر که اعبتار زیادی برای آن سرمایه گذاری شده است، بلااستفاده مانده بود و با مصوبه شورا و تخصیص 10 میلیارد ریال و تلاش شهرداری بهسازی و آماده بهره برداری شد. 

\n\n

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان این که این میدان باید نقش بسیار موثری در تنظیم و کنترل قیمت میوه و تره بار در بوشهر داشته باشد اظهارکرد: حاضریم برای راه اندازی غرفه های این میدان با کمترین هزینه، اجاره غرفه اخذ شود اما کسانی برای غرفه داری در میدان میوه و تره بار بوشهر حضور داشته باشند که قدرت رقابت فراهم کنند و ما بتوانیم تاثیر گذاری آن را بر بازار بوشهر ببینیم. 

\n\n

برزگرزاده ادامه داد: قیمت میوه وتره بار در بوشهر بالاتر از دیگر شهرهای همجوار است که امیدواریم با افتتاح وبهره برداری از این میدان بتوانیم در کاهش قیمت میوه مصرفی شهروندان بوشهری سهیم باشیم. 

\n\n

وی از کسانی که دارای رزومه قوی و سابقه و توانمندی در بخش میوه و تره بار هستند برای فعالیت دراین میدان دعوت کرد و گفت: در این ارتباط تسهیلات ویژه برای آنها در نظر گرفته می شود. 

\n\n

مدیرکل دفتر هماهنگی و اقتصادی استانداری بوشهر گفت: از اقدامات بسیار خوب شورا و شهرداری بهسازی میدان میوه و تره بار بوشهر است و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب این میدان راه اندازی شود. 

\n\n

علی درویشی افزود: امیدواریم میدان میوه و تره بار بوشهر با توجه به جمعیت شهر و خریدهایی که مراکز نظامی و نفتی می توانند انجام دهند با استقبال بسیار خوبی روبرو شود. 

\n\n

وی اضافه کرد: با اعطای مشوق هایی برای غرفه داران می توانیم عرضه میوه و تره بار با قیمت مناسب بازار بوشهر را تنظیم و کنترل کنیم. 

\n\n

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: وجود میدان میوه و تره بار در بوشهر نیاز و ضروورت است زیرا هم اکنون در این شهر روزانه 100تن میوه و تره بار مصرف می شود و تعداد واحدهای میوه و تره بار آن نسبت به چهار سال قبل دو برابر شده است. 

\n\n

سید حسین حسینی محمدی افزود به طور قطع با این حجم مصرف میوه و تره بار در شهر بوشهر راه اندازی این میدان می تواند پاسخگوی نیازهای مردم باشد اما برای راه اندازی آن باید از کسانی استفاده کرد که توانمند بوده و سابقه کاری قوی در این زمینه داشته باشند. 

\n\n

وی خواستار مشوق هایی برای جذب افراد توانمند دراین زمینه شد. 

\n\n

غلامعلی میگلی نژاد شهردار بوشهر با بیان این که 10 سال از احداث میدان میوه و تره بار بوشهر می گذرد، شهرداری برای ارایه هرگونه مشوق برای راه اندازی این میدان آمادگی دارد.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر