شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۸۰۵
چهارشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: احداث کارخانه فولاد در شهرستان گناوه یکی از بزرگ ترین پروژه های استان بوشهر است که در هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علی  باستین روز چهارشنبه در آیین افتتاح خیابان شهیدمطهری بندرریگ افزود: این پروژه در واقع همسطح پروژه‌های نفت، گاز و پتروشیمی است که با حجم سرمایه گذاری ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار اجرایی می شود و نزدیک به  ۱۵۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند.

وی اظهارداشت: در اولین روز هفته دولت چندین پروژه در شهرستان گناوه آماده افتتاح و اجرا شده بود که افتتاح خیابان شهید مطهری بندرریگ یکی از آنها است.

معاون هماهنگی  امور اقتصادی استانداری بوشهر با گرامیداشت هفته دولت افزود: مردمداری باید سرلوحه همه کاری مسئولان قرار داشته باشد.

وی گفت: همه تلاش و زحمات مسئولان بر محوریت رضایت مندی مردم باشد و به هر دلیلی اگر نمی توانیم کاری هم انجام دهیم حداقل با یک بلخند و احترام می توان رضایت آنها را جلب کنیم.

شهردار بندرریگ کفت: برای بازگشایی و تکمیل خیابان شهید مطهری ۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

محمد حجی افزود: تملک و بازسازی املاک ابنیه واقع در این طرح به مساحت ۴۵۰۰ متر مربع، جدول گذاری به طول ۸۰۰ متر ، احداث کانال بتن سرپوشیده ۴۰۰ متر، خاکبرداری ، خاکریزی ، جابجایی و اصلاح شبکه تاسیسات زیربنایی و فضای سبز ۶ هزار و ۳۵۰ مترمربع انجام شده است.

وی یادآورشد: ۹ طرح عمران شهری در این بندر در طول یک سال اجرایی شده است که در هفته دولت افتتاح می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر