يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۹۸۳
جمعه ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: بزرگترین شاخصه دین داری ملت ایران بالا نگه داشتن پرچم اسلام و جمهوری اسلامی و حرکت در محور نظام و ولایت فقیه است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: از جمله اصول مورد انتظار از دولت سیزدهم می‌توان به ضرورت تکیه بر ارزش‌های اساسی انقلاب و تلاش برای تحقق دولت مردمی اشاره کرد.

وی اضافه کرد: خلوص نیت و تلاش مجاهدانه، انجام اقدامات بابرنامه و مقابله با جنگ روانی دشمن با کار تبلیغاتی درست از دیگر مسائلی است که باید در دستور کار دولت باشد.

امام جمعه برازجان بیان کرد: از مسائلی که باید در دستور کار دولت باشد می‌توان به بازسازی انقلابی، عدالت ورزی، فساد ستیزی، احیای اعتماد و امید مردم، انسجام، اقتدار و اشراف دولت، ایجاد تحول در قوه مجریه، توجه به فرهنگ و رسانه و سیاست خارجی اشاره کرد.

وی با اشاره به تجلی تدین مردم در ماه محرم تصریح کرد: مردم ایران متدین‌ترین مردم تاریخ هستند زیرا سالیان متمادی است که در مقابل فشارهای سنگین دشمن ایستاده اند و پرچم اسلام ناب محمدی را نگه داشته اند.

مصلح ادامه داد: حضور سالانه بیش از ۲۵ میلیون زائر در مشهد مقدس و ۱۵ میلیون زائر در مسجد مقدس جمکران و حدود پنج میلیون در مراسم اربعین و حضور ده‌ها میلیونی در مراسم سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) و هزاران سفره اطعام و احسان، همه نشانگر دیانت مردم است.

افتتاح پروژه‌های مهم در دشتستان

وی تاکید کرد: بزرگترین شاخصه دین داری ملت ایران بالا نگه داشتن پرچم اسلام و جمهوری اسلامی و حرکت در محور نظام و ولایت فقیه است که بابت این نعمت باید خدا را شاکر و سپاسگزار بود.

امام جمعه برازجان با تقدیر از مدیران ارشد استان و شهرستان بابت افتتاح یا کلنگ زنی پروژه‌های مهم شهرستان خاطرنشان کرد: پروژه‌های مهمی همچون آغاز عملیات ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن و عملیات اجرایی الحاق ۷۰ هکتار اراضی به شهرک صنعتی برازجان را شاهد بودیم.

وی ساخت پل درودگاه را یکی از موضوعات بسیار مهم عنوان کرد و افزود: افتتاح کلینک تخصصی دندان پزشکی، تکمیل طرح‌های برق رسانی و آبیاری کشاورزی، بهسازی جاده باغ تاج و کلنگ زنی آزمایشگاه مرکزی دشتستان و درمانگاه تخصصی تنگ ارم از دیگر پروژه‌های مهم است.

تقدیر از پیگیری موضوع خرما

مصلح از نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به دلیل پیگیری مجدانه و خستگی ناپذیر بابت همراه کردند نمایندگان مجلس و متقاعد کردن دولت بر حمایت از باغداران و خرید تضمینی خرما تقدیر و تشکر کرد.

وی بیان کرد: امید است این زحمات مخلصانه نتیجه بخش باشد و رضایت مندی کشاورزان عزیز ما را به دنبال داشته باشد.

وی همچنین از حاج آقای مصطفوی سخنران دهه سوم محرم و منفرد مدیر جهاد کشاورزی سخنران قبل از خطبه و فرماندار و مسئولین شهرستان بابت برگزاری میز خدمت تقدیر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر