شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۰۸۴
شنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲

فکرشهر: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، روز شنبه نمایشگاه محصولات و تولیدات بانوان کارآفرین شهرستان گناوه در آیینی در مصلای جمعه این شهر گشایش یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، امام جمعه گناوه در این آیین با گرامیداشته هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر در راه خدمت صادقانه به مردم و دفاع از ارزش های انقلاب جانانه تلاش کردند و در این مسیر به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: هفته دولت فرصتی مهم و مناسب برای بیان عملکرد دولت سیزدهم به مردم است.

وی بیان کرد: برپایی نمایشگاه تولیدات بانوان کارآفرین یکی از کارهای بسیار خوب در ایام هفته دولت است و باید چنین اقدامی در طول سال تداوم داشته باشد.

امام جمعه گناوه اظهارداشت: همانطور که رهبرمعظم انقلاب بارها بر حمایت از تولیدکنندگان تاکید وافر دارند، باید مسئولان در رفع موانع و استقبال  از ایده های بانوان کارآفرین شهرستان حمایت همه جانبه داشته باشند.

 مسئول خانه سمن‌ها گناوه و مدیر کمیته  اجرایی این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه  ۵۰ نفر از بانوان این شهرستان محصولات تولیدی  خودرا در معرض دید عموم ارایه می‌دهند.

حجت رهروان سحر افزود: یکی از خواسته های بانوان کارآفرین ، مکان دائمی برای ارایه تولیدات آنها است که امیدواریم محقق شود.

وی اظهارداشت: این نمایشگاه به همت فرمانداری و ستاد بزرگداشت هفته دولت و با همکاری مشاور اموربانوان فرمانداری، مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران، ستاد اقامه نماز و خانه مشارکت های مردمی در مصلای جمعه به مدت ۵ روز دایر شده است و محصولات ارایه شده  به فروش می رسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر