يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
امروز در دفتر استاندار؛
فکرشهر: با حکم استاندار بوشهر سید روح‌الله علوی به عنوان شهردار نخل تقی و احمد طاهری به عنوان شهردار گناوه منصوب‌ شدند...
کد خبر: ۱۲۱۶۷
سه‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷

فکرشهر: با حکم استاندار بوشهر سید روح‌الله علوی به عنوان شهردار نخل تقی و احمد طاهری به عنوان شهردار گناوه منصوب‌ شدند.   

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، مصطفی سالاری درآیین معرفی شهرداران گناوه و نخل تقی با بیان اینکه خدمت رسانی مطلوب به مردم مهم‌ترین رسالت شهرداران است اظهار داشت: فعالیت در حوزه شهرداری کار بسیار مهمی است چراکه بیشترین دستگاه‌ای که با مردم نزدیک‌ترین ارتباط دارد شهرداری است که باید در خدمات رسانی از هیچ کوششی دریغ نشود.

\n\n

وی، با بیان اینکه عملکرد شهرداران هر روز مورد توجه مردم و شهروندان است گفت: رضایت‌مندی مردم در خدمات شهری گواه بر عملکرد مطلوب شهرداران است که باید شهرداران در راستای رضایت‌مندی مردم بیشتر تلاش کنند.

\n\n

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه گناوه قطب گردشگری است تصریح کرد: گناوه به سبب داشتن جاذبه های گردشگری علاوه بر ایام تعطیلات نوروز در دیگر ایام سال شاهد حضور گردشگران از نقاط مختلف کشور است.

\n\n

\n\n

سالاری، با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های گردشگری در گناوه افزود: شهرداران باید در حوزه گردشگری رونق شهری ایجاد کنند تا رونق در دیگر عرصه‌ها فراهم شود.

\n\n

وی، با تاکید بر توجه به زیباسازی شهرها گفت: باید زیرساخت‌های شهری بگونه‌ای اجرا شود تا خدمات رسانی به شهروندان تاثیر خود را در عرصه‌های رفاهی  به مردم بگذارد.

\n\n

استاندار بوشهر، با تاکید بر این نکته که اولویت گذاری طرح‌های عمران شهری باید برنامه‌ریزی شود افزود: توان اجرایی شهرداری در راستای طرح‌های با اولویت گذاشته شود.

\n\n

دکترسالاری، با تاکید بر مشارکت در تسریع طرح‌های گازرسانی بیان کرد: باید برای تسریع در طرح‌های گازرسانی در گناوه موانع با مشارکت شرکت گاز استان بوشهر برطرف شود تا پایان امسال همه شهروندان گناوه‌ای از طرح گازرسانی برخوردار شوند.

\n\n

وی، با اشاره به اجرای طرح‌های ساحل سازی در گناوه بیان کرد: برای بهره‌مندی بیشتر مردم و گردشگران از خور گناوه لازم است پل ارتباطی این خور با ساحل گناوه ایجاد شود.

\n\n

استاندار بوشهر با اشاره به توسعه طرح‌های گردشگری در گناوه خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی طرح‌های گردشگری در گناوه توسعه یابد تا گردشگران نوروزی ساحل و شهر گناوه در نوروز آینده متفاوت‌تر از گذشته ببینند.

\n\n

دکترسالاری، با تاکید بر توجه به افزایش سرانه پارک، زمین ورزشی و فضای سبز افزود: این مهم باید در دستور کار شهرداران قرار بگیرد تا به سرانه مطلوب در این حوزه‌ها دست یابیم.

\n\n

وی با اشاره به اینکه تیم تخصصی و فنی، مهندسی باید در شهرداری‌ها تشکیل شود گفت: شهرداران باید برای اجرای طرح‌های مختلف عمران وخدمات شهری باید تیم‌های تخصصی و فنی مهندسی در شهر داری تشکیل دهند تا به برنامه ریزی مورد نظر دست یابند.

\n\n

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه پیمانکاران توانمند در ساخت و ساز شهری بکارگیری شوند بیان کرد: در اجرای طرح‌های مختلف شهری باید مناقصه عمومی برگزارتا بتوان پیمانکار توانمند و فنی مهندسی انتخاب شود.

\n\n

دکترسالاری با تاکید بر تشویق پیمانکاران توانمند گفت: درعین حالی که پیمانکاران توانمند مورد تشویق قرار می‌گیرند باید به پیمانکاران و مجریانی که در عمران شهری ضعیف ظاهر می‌شوند تذکر داده شود.

\n\n

وی، با اشاره به اینکه زمان بندی طرح‌های عمران شهری باید تعیین شود گفت: نظارت براجرای پروژه‌ها باید مستمر باشد و دراین راستا باید زمان‌بندی پروژه‌ها تعیین و اجرا شود.

\n\n

استاندار بوشهر، با تاکید بر جلوگیری از تغییر کاربری‌ها در شهرها افزود: توسعه فضاهای سبز و طرح‌های ورزشی باید مورد توجه باشد و تغیر کاربری این طرح‌ها ممنوع است.

\n\n

دکترسالاری با تاکید بر افزایش سرانه فضای سبز، بوستان و اراضی ورزشی افزود: امسال با برنامه‌های تدوین شده ضمن اینکه فضاهای تفریحی، پارک‌ها وفضای سبز توسعه می‌یابد زمین‌های ورزشی مینی فوتبال در محلات مختلف شهری ایجاد می‌شود.

\n\n

وی، با تاکید بر تعامل بیشتر شوراهای اسلامی با شهرداری‌ها بیان کرد: این تعامل سبب می‌شود خدمات به مردم با کیفیت تسریع یابد.

\n\n

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به تحول در چهره شهرها گفت: برنامه‌های عمران شهری باید در قالب برنامه کوتاه‌مدت، بلند مدت و میان مدت تدوین و اجرایی شود تا به اهداف مورد نظر دست یابیم.

\n\n

دکترسالاری بر حمایت مالی، نظارت بر طرح‌ها و پروژه‌ها، همفکری و مشاوره با شهرداری‌ها برای ارائه خدمات با کیفیت‌تر به شهروندان تاکید کرد.

\n\n

در این نشست با حکم استاندار بوشهر سید روح‌الله علوی به عنوان شهردار نخل تقی و احمد طاهری به عنوان شهردار گناوه معرفی شدند.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر