چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۷۷۵
يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: امامزاده عبدالمهیمن یک مرکز فرهنگی بزرگ در بوشهر است که باید برای احیای آن تلاش شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر یکشنبه در نشست اعضای هیئت امنا و خادمین آستان مقدس امامزاده عبدالمهیمن و هیئت امنای مسجد امامزاده اظهار داشت: وجود امامزادگان و بقاع متبرکه یک نعمت برای جامعه است.

وی ادامه داد: بزرگی که در یک آستان آرمیده و فضای نورانی که اطراف آنجا ایجاد شده، نماد دین و دیانت، راهکار توسل مردم از طریق اهل بیت(ع) به ذات اقدس، محل آرامش و اتصال روحی با خداوند و محل نزول برکات و رحمات الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه خدمت در امامزاده یک توفیق الهی است، افزود: امامزاده عبدالمهیمن برای مردم بوشهر دارای یک قداست ویژه است و تاریخچه خاصی دارد به همین دلیل این میراث دینی باید احیا شود.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: امامزاده عبدالمهیمن باید یک مرکز فرهنگی بزرگ برای مردم باشد تا اهدافی که از بقاع متبرکه توقع می رود، محقق شود.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اعتبارات مورد نیاز امامزادگان، افزود: کوشش شود اعتبارات مورد نیاز امامزاده عبدالمهیمن به صورت مردمی جذب شود که مردم آن را از خود بدانند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر