دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری بوشهرگفت: حضور فعال بانوان در سمن ها یکی از راههای مهم مشارکت آنان در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی جامعه است.\n\nبه گزارش فکرشهر، فاطمه دهقانی روز چهارشنبه در جمع بانوان شهرستان دیرافزود: فعالیت بانوان در سمن ها در آگاهی بخشی و سرمایه گذاری اجتماعی بسیار موثر است.\n\nوی گفت: سلامت و بهداشت بانوان از تاکیدات و توجهات دولت تدبیر و امید است که آن را دنبال می کند و دولت تا آنجا که از دستش برآمده خدمات خوبی انجام داده است.
کد خبر: ۱۲۱۹۰
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۸

فکرشهر: مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری بوشهرگفت: حضور فعال بانوان در سمن ها یکی از راههای مهم مشارکت آنان در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی جامعه است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فاطمه دهقانی روز چهارشنبه در جمع بانوان شهرستان دیرافزود: فعالیت بانوان در سمن ها در آگاهی بخشی و سرمایه گذاری اجتماعی بسیار موثر است.

\n\n

وی گفت: سلامت و بهداشت بانوان از تاکیدات و توجهات دولت تدبیر و امید است که آن را دنبال می کند و دولت تا آنجا که از دستش برآمده خدمات خوبی انجام داده است.

\n\n

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری بوشهرافزود: سلامت بانوان باید مورد توجه مسوولان باشد و این شهرستان به دلیل نداشتن بیمارستان، پزشک متخصص زنان ندارد و بانوان در این زمینه گلایه دارند.

\n\n

وی در ارتباط با لزوم کارآفرینی بانوان گفت: کارگاه های آموزشی در ارتقای سطح آگاهی بانوان بسیار موثراست و کارآفرینی زنان متناسب با شرایط آن منطقه باید انجام بگیرد.

\n\n

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر اظهارداشت: توسعه روستایی برای امور بانوان و بیمه زنان خانواده در دستور کار قراردارد.

\n\n

وی مشارکت سیاسی بانوان در امور را بسیار مهم دانست و بیان داشت: بانوان همدوش مردان در تمام صحنه های اجتماعی مشارکت خوبی داشته اند و اکنون دولت تدبیر و امید از مشارکت سیاسی بانوان استقبال می کند.

\n\n

فرمانداردیر نیز گفت: در تمامی موفقیت ها و پیروزی های اجتماعی همواره نقش تربیتی بانوان و مادران خانواده به چشم می خورد.

\n\n

حمزه اعتماد حضور بانوان در اجتماعات بشری را امری ضروری و اجتناب ناپذیردانست و افزود: بانوان در جامعه اسلامی ایران همیشه در همه ی صحنه ها دوشادوش مردان حضوری فعال داشتند.

\n\n

وی گفت: در واقع اهمیت دادن به حضور زنان و نقش موثری که می توانند در جامعه ایفا کنند همواره به عنوان یکی از ویژگی های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد توجه قرار گرفته است.

\n\n

اعتماد در رابطه با سلامت و بهداشت مردم شهرستان نیز اظهارداشت: توجه به تکمیل و راه اندازی بیمارستان و درمانگاه تخصصی هلال احمر شهرستان از کارهای اولویت دار ما بوده که بیمارستان در حال اجراست و درمانگاه به بهره برداری رسیده است که برای تامین پزشک آن در حال مکاتبه هستیم.

\n\n

وی افزود: توزیع اعتبارات براساس شاخص جمعیتی است و در برنامه های آینده در خصوص ورزش بانوان توجه جدی خواهدشد.

\n\n

مشاور فرمانداردیر در اموربانوان هم گفت: سلامت و بهداشت بانوان در این شهرستان یکی از مشکلات اساسی این قشر است که باید مورد توجه مسوولان قرارگیرد.

\n\n

صدیقه کنگانی افزود: بانوان در این شهرستان علاقه خاصی به پرداختن به ورزش دارند اما آنان از یک سالن اختصاصی محروم هستند.

\n\n

وی گفت: نبود پارک بانوان،فقدان شغل مناسب برای زنان سرپرست خانوار،آموزش کارآفرینی و راه اندازی نمایندگی صنایع دستی از خواسته ها و مطالبات جدی بانوان این شهرستان است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر