شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از غبارروبی و عطرافشانی ۸۰۰ مسجد استان بوشهر در دهه نکوداشت بهداشت مساجد خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا گفت: با عنایت به این که در دهه آخر شعبان المعظم و دهه نکوداشت مساجد هستیم، قرآن و اهل بیت نگاه عمیقی به این مکان مقدس یعنی مسجد دارند؛ به این دلیل که انسان‌ها از درون همین مکان‌های مقدس به اوج قله معرفت و کمال می‌رسند.
کد خبر: ۱۲۲۰۵
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

فکرشهر: معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از غبارروبی و عطرافشانی ۸۰۰ مسجد استان بوشهر در دهه نکوداشت بهداشت مساجد خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا گفت: با عنایت به این که در دهه آخر شعبان المعظم و دهه نکوداشت مساجد هستیم، قرآن و اهل بیت نگاه عمیقی به این مکان مقدس یعنی مسجد دارند؛ به این دلیل که انسان‌ها از درون همین مکان‌های مقدس به اوج قله معرفت و کمال می‌رسند.

\n\n

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به نقش مساجد در توسعه اسلام، ادامه داد: در طول تاریخ هم همین بوده یعنی از صدر اسلام تا الان همه مشکلات فرهنگی سیاسی اجتماعی مردم به برکت مسجد حل شده است.

\n\n

حجت‌الاسلام محمودی نیا به غبارروبی ۸۰۰ مسجد استان در دهه نکوداشت بهداشت مساجد اشاره کرد و افزود: در سراسر استان بوشهر دست اندر کار مسجد اعم از هیئت امنا هیئت مذهبی امام جماعت و کانون بسیج و کانون‌های فرهنگی همه آماده برگزاری این آئین شده‌اند.

\n\n

وی ادامه داد: با عنایت به فعالیت تقریبا یک هزار و ۱۴۰ مسجد در سطح استان، امسال ۸۰۰ مسجد در آستانه ماه مبارک رمضان برای استقبال از ماه مبارک رمضان عطرافشانی و نظافت و غبارروبی می شوند و به تعبیری هم مورد خانه تکانی دل و هم خانه تکانی زبانی در مساجد قرار می گیرند.

\n\n

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به فعالیت قریب ۴۰ مسجد محوری، گفت: دهه نکوداشت مسجد یک الگوی مناسبی است برای این که توجه بیشتری به ائمه جماعات، متولیان مساجد، فضای فیزیک مسجد به عمل آید تا در آستانه ماه رمضان همدلی و هم همزبانی از طریق مسئولین نظام و ملت شریف و عزیز که روبه مسجد می‌روند همدلی به وجود بیاورد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر