يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل فرودگاههای استان بوشهر گفت: مسافران پرواز شماره 3856 شرکت هواپیمایی آسمان از بوشهر به کیش که دچار نقص فنی شده بود پس از هشت ساعت و 20 دقیقه تاخیر با هواپیمای جایگزین عازم مقصد شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر، عباس محمدی صبح روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: این پرواز قرار بود ساعت 16.10 دقیقه روز چهارشنبه 60 مسافر را با هواپیمای ای تی آر از بوشهر به کیش منتقل کند که دچار نقص فنی شد.
کد خبر: ۱۲۲۱۷
پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

فکرشهر: مدیرکل فرودگاههای استان بوشهر گفت: مسافران پرواز شماره 3856 شرکت هواپیمایی آسمان از بوشهر به کیش که دچار نقص فنی شده بود پس از هشت ساعت و 20 دقیقه تاخیر با هواپیمای جایگزین عازم مقصد شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عباس محمدی صبح روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: این پرواز قرار بود ساعت 16.10 دقیقه روز چهارشنبه 60 مسافر را با هواپیمای ای تی آر از بوشهر به کیش منتقل کند که دچار نقص فنی شد.

\n\n

وی یادآورشد: به رغم اینکه قطعه لواز یدکی از شیراز به بوشهر منتقل و توسط کارشناسان مورد تایید سازمان هواپیمایی کشوری جایگزین قطعه معیوب شد اما شماری از مسافران سوار هواپیما نشدند تا اینکه مسوولان شرکت یادشده با جایگزین کردن پرواز مسافران را به کیش منتقل کردند.

\n\n

مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر اضافه کرد: پرواز یادشده در ساعت 30دقیقه بامداد فرودگاه بوشهر را به مقصد کیش ترک کرد.

\n\n

وی گفت: همچنین پرواز شماره 4086 شرکت هواپیمایی زاگرس به مقصد مشهد نیز که به دلیل گرمی هوا و نقص فنی در فرودگاه بوشهر زمین گیر شده بود مسافران خود را با 9 ساعت و 40 دقیقه تاخیر به مقصد منتقل کرد.

\n\n

محمدی ادامه داد: این پرواز نیز قرار بود ساعت 20.20 دقیقه چهارشنبه شب با هواپیمای ام دی 82 تعداد 150 مسافر را از بوشهر به مشهد منتقل کند که وقتی روی باند پرواز آمد، چراغ هشدار درجه حرارت بدلیل گرمی هوا روشن شد و دچار نقص فنی شد.

\n\n

وی افزود: با خنک شدن هوا و رفع نقص فنی پرواز یادشده نیز ساعت شش بامداد امروز عازم مقصد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر