يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: برای حفظ گونه های جانوری، محدوده شکار ممنوع شهرستان بیشتر شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو در دیدار با رئیس و کارکنان محیط زیست شهرستان دشتی اظهار داشت: باید در جامعه حفاظت از محیط زیست تبدیل به مطالبه عمومی شود و همه باید در این راستا تلاش کنند.\n\nوی افزود: دولت تدبیر و امید توجه جدی به مباحث زیست محیطی دارد و ریاست جمهور همواره در جلسات مختلف بر این موضوع تاکید دارد.\n\nفرماندار شهرستان دشتی ادامه داد: فرهنگسازی در راستای حفظ محیط زیست جدی گرفته شود.
کد خبر: ۱۲۲۱۹
پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۵

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: برای حفظ گونه های جانوری، محدوده شکار ممنوع شهرستان بیشتر شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو در دیدار با رئیس و کارکنان محیط زیست شهرستان دشتی اظهار داشت: باید در جامعه حفاظت از محیط زیست تبدیل به مطالبه عمومی شود و همه باید در این راستا تلاش کنند.

\n\n

وی افزود: دولت تدبیر و امید توجه جدی به مباحث زیست محیطی دارد و ریاست جمهور همواره در جلسات مختلف بر این موضوع تاکید دارد.

\n\n

فرماندار شهرستان دشتی ادامه داد: فرهنگسازی در راستای حفظ محیط زیست جدی گرفته شود.

\n\n

وی نقش سازمان‌های مردم نهاد در حفاظت از محیط زیست را مهم دانست و ادامه داد: قطعا نقش سازمان‌های مردم نهاد در حفاظت از محیط زیست تاثیرگذار خواهد بود و می تواند کمک خوبی برای محیط زیست باشد.

\n\n

مهرجو بیان کرد: در کنار تشکیلات دولتی متولی امر محیط زیست مردم، نهادها و سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند در این مسئولیت خطیر و بزرگ دولت را همراهی و کمک کنند.

\n\n

فرماندار دشتی رعایت مسائل و مطالعات زیست‌محیطی در پروژه‌های عمرانی را مهم دانست و خاطرنشان کرد: همه باید در حفظ و حفاظت گونه‌های جانوری و گیاهی در سطح شهرستان کوشا باشیم و بتوانیم از این گونه‌های کم‌پیدا به خوبی حفاظت کنیم.

\n\n

وی نقش مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و رسانه‌ها را در موضوعات زیست محیطی مهم برشمرد و گفت: برای حفظ گونه‌های جانوری، محدوده شکار ممنوع شهرستان بیشتر شود.

\n\n

مهرجو اضافه کرد: اگر می‌خواهیم مجموعه محیط زیست از قبل موفق‌تر شود باید ساختار و تشکیلات آن متناسب با ماموریت های محیط زیست باشد.

\n\n

به نوشته ی مهر، رئیس اداره محیط زیست نیز از حمایت های فرماندار شهرستان تقدیر و گفت: در سال گذشته اقدامات خوبی توسط این اداره در راستای حفاظت از محیط زیست صورت گرفته است.

\n\n

مصطفی رشیدی افزود: در سال گذشته ۶۹ متخلف در سطح شهرستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شده‌اند.

\n\n

وی بیان کرد: همه مردم باید در حفاظت از محیط زیست ما را یاری کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر