يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی از کوتاه شدن فاصله استان بوشهر و استان فارس خبر داد و گفت: راه جدید استان فارس به استان بوشهر با اتصال خشت به وحدتیه احداث می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، شاهین محمدصادقی در نشست با استاندار و مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: استان فارس تعامل بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف با استان بوشهر دارد و امیدواریم با همکاری و همراهی مسئولان دو استان شاهد دستیابی به توسعه و پیشرفت دو چندان باشیم.
کد خبر: ۱۲۲۳۸
جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۳

فکرشهر: نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی از کوتاه شدن فاصله استان بوشهر و استان فارس خبر داد و گفت: راه جدید استان فارس به استان بوشهر با اتصال خشت به وحدتیه احداث می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، شاهین محمدصادقی در نشست با استاندار و مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: استان فارس تعامل بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف با استان بوشهر دارد و امیدواریم با همکاری و همراهی مسئولان دو استان شاهد دستیابی به توسعه و پیشرفت دو چندان باشیم.

\n\n

وی ادامه داد: راه‌ها به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت‌ها برای توسعه و پیشرفت محسوب می‌شوند و تلاش‌های بسیار خوبی برای توسعه راه‌ها در سطح کشور صورت گرفته است.

\n\n

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی به اجرای محور خشت به وحدتیه اشاره و خاطرنشان کرد: این مسیر نقش مهمی در اتصال دو استان بوشهر و فارس به هم خواهد داشت.

\n\n

وی همچنین از اتصال این محور به بزرگراه گناوه خبر داد و اضافه کرد: این پروژه دارای پیشرفت مطلوبی است و بر اساس نقشه‌های ترسیم شده به بزرگ‌راه گناوه متصل خواهد شد.

\n\n

محمدصادقی از ساخت یک پل ۲۰۰ متری بر روی رودخانه برای اجرای محور خشت به کنارتخته خبر داد و افزود: اجرای راه خشت به وحدتیه باعث کوتاه شدن فاصله استان بوشهر و فارس خواهد شد.

\n\n

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی به اهمیت بسیار زیاد اجرای این پروژه اشاره کرد و گفت: این محور تا سه سال آینده با اتصال به محور بزرگراه گناوه تکمیل خواهد شد.

\n\n

منبع:مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر