يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سید حسین ناظر به عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز بوشهر منصوب شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، خلیج فارس نوشت: یک منبع آگاه ضمن اعلام این خبر افزود: محمد سرافراز حکم ناظر برای مدیرکلی صداوسیمای بوشهر را امضا کرده و دوشنبه آینده (25 خرداد) با حضور موسوی مقدم معاون امور استان های صداوسیما، معارفه وی برگزار خواهد شد.\n\nسمت قبلی «ناظر» معاون اطلاعات و اخبار صداوسیمای اصفهان بوده است.\n\n
کد خبر: ۱۲۲۳۹
جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۴

فکرشهر: سید حسین ناظر به عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز بوشهر منصوب شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، خلیج فارس نوشت: یک منبع آگاه ضمن اعلام این خبر افزود: محمد سرافراز حکم ناظر برای مدیرکلی صداوسیمای بوشهر را امضا کرده و دوشنبه آینده (25 خرداد) با حضور موسوی مقدم معاون امور استان های صداوسیما، معارفه وی برگزار خواهد شد.

\n\n

سمت قبلی «ناظر» معاون اطلاعات و اخبار صداوسیمای اصفهان بوده است.

\n\n

\n\n

گفتنی است از سال 86 تاکنون منصور لاوری عهده دار مدیرکلی صداوسیمای بوشهر بوده است.

\n\n

وی که آن سال در صداوسیمای هرمزگان فعالیت می کرد، با حکم ضرغامی رییس سابق  صداوسیما و برای دومین بار به سمت مدیرکلی مرکز بوشهر بازگشت. لاوری پیش از این از سال 78 تا 81 عهده دار این سمت بود.

\n\n

وی طی دوره دوم مسئولیتش بازنشسته بود، اما هر بار اشتغال وی تمدید می شد که برخی آن را به رابطه نزدیک لاوری با ضرغامی مرتبط می دانستند.

\n\n

این گزارش می افزاید: از اواخر سال گذشته که تغییر مدیریتی در صداوسیمای بوشهر قطعی شده بود، چندین گزینه توسط مسئولان استانی به محمد سرافراز پیشنهاد گردید، اما هیچ کدام مورد پذیرش واقع نشد تا نهایتا مدیرکل جدید مرکز بوشهر از اصفهان بیاید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر