شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۴۱۵
دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ از تأمین و انتقال آرد نانوایی‌ها در خارگ خبر داد و گفت: آرد مورد نیاز نانوایی‌های جزیره خارگ تامین شده است.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با عنایت به شرایط خاص جغرافیایی جزیره خارگ تأمین آرد پایدار نانوایی‌ها با توجه به مشکلات گذشته در برنامه‌های این بخشداری ویژه قرار گرفت.

وی افزود: در ماه حدود هزار و ۲۵۰ کیسه آرد به نانوایی‌های این جزیره تخصیص داده می‌شود که موضوع اصلی انتقال آن به این جزیره است که در طول هشت ماهه گذشته به منظور پیشگیری از کمبود آرد از تمام ظرفیت‌های موجود منطقه به جهت حمل و نقل دریایی استفاده شده است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: نان یکی از اصلی ترین نیاز مردم است که در طول این هشت ماه حتی یک روز نانوایی‌های بخش به دلیل کمبود آرد تعطیل نشده اند.

وی ادامه داد: حسب هماهنگی معاونت این بخشداری، شرکت پایانه‌های نفتی و شرکت نفت فلات قاره بیشترین سهم همکاری را در انتقال آرد به جزیره به جهت خدمت رسانی مطلوب به اهالی شریف جزیره خارگ در طول این مدت داشته اند که شایسته تقدیر است.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: بخشی از انبار آذوقه شهرداری خارگ نیز در مواقع بحران به منظور دپو برای شرایط اضطراری پیش بینی شده است که با همکاری شهرداری در اختیار نانوایی‌ها حسب نیاز قرار گیرد.

وی تصریح کرد: یکی از کلیدی ترین راه کارها برای حل مشکلات خارگ ایجاد وحدت، همگرایی، هم افزایی در درون جزیره و در تمام بخش‌های آن است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر