سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه موقت گناوه گفت: از اقشار مختلف در شهر و مسوولان انتظار است که شهردار جدید این شهر را حمایت همه جانبه کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبداله دانشی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: مردم باید نسبت به شهر خود احساس مسوولیت وافر و دوچندانی کنند و با یاری کردن شهردار در انجام وظایف محوله، به توسعه منطقه خود شتاب بیشتری دهند.\n\nوی از مردم خواست بدون قضاوت عجولانه همه تلاش خودرا برای کمک به مجموعه شهرداری بکار ببرند.
کد خبر: ۱۲۲۴۲
جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۱

فکرشهر: امام جمعه موقت گناوه گفت: از اقشار مختلف در شهر و مسوولان انتظار است که شهردار جدید این شهر را حمایت همه جانبه کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبداله دانشی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: مردم باید نسبت به شهر خود احساس مسوولیت وافر و دوچندانی کنند و با یاری کردن شهردار در انجام وظایف محوله، به توسعه منطقه خود شتاب بیشتری دهند.

\n\n

وی از مردم خواست بدون قضاوت عجولانه همه تلاش خودرا برای کمک به مجموعه شهرداری بکار ببرند.

\n\n

امام جمعه موقت گناوه به سخنان رهبرمعظم انقلاب در سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: ضرورت مقابله با تحریف شخصیت امام (ره) و دفاع همه جانبه از مبانی فکری و اندیشه های والای آن حضرت که رهبر فرزانه انقلاب برآن تاکید داشتند باید نصب العین همه آحاد جامعه قرار گیرد.

\n\n

وی بیان کرد: تشکیل شورای انقلاب فرهنگی در 23 خرداد 59 ازسوی معمار کبیر انقلاب فرمانی بسیار دقیق بود که در مقطع حساس انقلاب بنیان نهاده شد.

\n\n

دانشی افزود: امیدواریم شورای انقلاب فرهنگی در تحقق فرمان امام راحل و خواسته رهبر معظم انقلاب مبنی بر اسلامی کردن فضای جامعه و دانشگاهها بیش از پیش تلاش کرده و تهاجم فرهنگی دشمن را ناکام کند.

\n\n

امام جمعه موقت گناوه با گرامیداشت سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام راحل ، گفت: جهاد یکی از نهادهای مقدس در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با اندیشه والای معمار کبیر انقلاب شکل گرفت و توانسته تاکنون منشا خدمات شایان و گسترده ای برای مملکت بخصوص در دوران دفاع مقدس باشد.

\n\n

امام جمعه موقت گناوه افزود: جهادکشاورزی این شهرستان خدمات و فعالیت های گسترده ای ازجمله در زمینه تولید و اقتصاد مقاومتی ارایه داده که تولید وتامین بخش عمده ای از گوشت سفید استان بوشهر نمونه ای از آن است.

\n\n

وی همچنین گفت: باتوجه به فرارسیدن دهه تکریم و غبارروبی مساجد از تمامی هیات امنا، خدام مساجد و حسینیه ها و مردم مومن و متدین این شهرستان انتظار داریم که فضای مناسب و معطری را برای برپایی آیین های معنوی ماه مبارک رمضان فراهم کنند.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر