دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دیلم از کمک به ادارات یا دستگاه‌های اجرایی فاقد ساختمان اداری برای واگذاری زمین مناسب جهت ساخت ساختمان اداری در سال جاری و سال‌های آتی از طرف راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، قاسم قائدی صبح امروز در نشست با مدیر امور املاک و حقوقی و حوزه راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر اظهار داشت: برخی از مهم‌ترین چالش‌های پیش‌روی شهرستان در حوزه اراضی با کاربری‌های مختلف در محدوده و حریم شهرهای دیلم و امام حسن و همچنین راه‌های مواصلاتی حوزه استحفاظی شهرستان دیلم است.
کد خبر: ۱۲۲۶۰
شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۵

فکرشهر: فرماندار دیلم از کمک به ادارات یا دستگاه‌های اجرایی فاقد ساختمان اداری برای واگذاری زمین مناسب جهت ساخت ساختمان اداری در سال جاری و سال‌های آتی از طرف راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، قاسم قائدی صبح امروز در نشست با مدیر امور املاک و حقوقی و حوزه راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر اظهار داشت: برخی از مهم‌ترین چالش‌های پیش‌روی شهرستان در حوزه اراضی با کاربری‌های مختلف در محدوده و حریم شهرهای دیلم و امام حسن و همچنین راه‌های مواصلاتی حوزه استحفاظی شهرستان دیلم است.

\n\n

وی افزود: با بررسی‌های به‌عمل‌آمده با مدیرکل راه و شهرسازی و مدیریت املاک و حوزه راهداری آن اداره کل تصمیمات کارشناسی و دقیقی نیز اتخاذ شد.

\n\n

قائدی گفت: با واگذاری تعداد قابل‌توجهی پلاک با کاربری مسکونی از سهم 10 درصد معوض برای کمک به شهرداری دیلم در بازگشایی‌هایی که در خیابان ساحلی صورت گرفته، کمک چشم‌گیری تغییر مبلمان شهری دیلم شده است.

\n\n

فرماندار دیلم با اشاره به کمک 50 درصدی از سهم تأمین اعتبار روکش آسفالت و بهسازی راه روستایی بنه خاطر، کنار کوه، بیدو، از کمک به ادارات یا دستگاه‌های اجرایی فاقد ساختمان اداری برای واگذاری زمین مناسب جهت ساخت ساختمان اداری در سال جاری و سال‌های آتی از طرف راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به نوشته ی فارس، قائدی با تاکیدبراین که تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان تابه‌حال از هیچ کوششی برای توسعه شهرستان دریغ نکردند، عنوان داشت: در این نشست موافقت در واگذاری زمین‌مرکز خرید بازار روز دیلم باقیمت متعادل و مناسب از طرف راه و شهرسازی استان به شهرداری و تأمین زمین با کاربری ورزشی در نقاط پرازدحام (با تراکم جمعیتی بالا) در مناطق مختلف شهر دیلم برای توسعه اماکن ورزشی با اولویت ساخت زمین چمن‌های مصنوعی نیز مصوب شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر