دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۲۶۷۶
پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

فکرشهر: مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: حضور جوانان در سطوح مختلف مدیریتی استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سعید حیدری صبح پنجشنبه در نشست با جوانان استان بوشهر اظهار داشت: این کمبودها و نواقصی که شما از آن صحبت می‌کنید در اغلب جوامع بشری دیده می‌شود و هیچکدام از این نواقص، نباید مانع از تحقق اهداف شما شود و کاستی‌ها هم شما را نباید از تلاش بازدارد.

وی افزود: مسئولین آینده این استان و کشور ما بی شک از میان جوانان و نوجوانان فعال امروزی انتخاب می‌شوند و قطعاً شما آینده این استان هستید. رویکرد دولت مردمی ایران قوی و استاندار بوشهر جوان‌گرایی و اعتماد به جوانان در سطوح مختلف مدیریتی استان است و امروز شاهد حضور جوانان در سطوح مختلف مدیریتی استان هستیم.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: رمز موفقیت و پیشرفت یک جوان ابتدا در خالص کردن نیت و کار کردن برای خداست. اگر که با خدا معامله کردید و تمامی کارهایتان را فقط برای رضای خداوند انجام دادید، قطعاً خدا از جایی که گمان نمی‌کنید شما را در رسیدن به اهدافتان کمک می‌کند

حیدری بیان کرد: در این فعالیتی که دارید، کمبود بودجه و امکانات و… شما را نا امید نکند و نگذارید که این موضوعات مانعی پیش روی شما باشد.

وی افزود: اگر نگاهی به دفاع مقدس بیندازید به خوبی می‌بینید که جوانان همین مرز و بوم در جنگی نابرابر با تکیه بر معنویت و توجه به خدا در مقابل اجماع قدرت‌های پوشالی دنیا با حجم عظیمی از سرمایه‌ها و امکانات مدرن ایستادند و موفقیت‌های بزرگی را به دست آوردند که موجب تعجب و حیرت کارشناسان خبره مسائل جنگ در سطح جهان شده است.

حیدری گفت: موفقیت‌هایی که با محاسبات ریاضی به هیچ عنوان دست یافتی نبود و این صرفاً نتیجه روحیه معنوی جوانان، ابتکار، خلاقیت و توجه به ظرفیت‌های درونی بوده است.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر بیان کرد: یک جوان بایستی بر روی عمق بخشی به فعالیت‌ها و برنامه‌های خود متمرکز شود و از کارهای گذرا، لحظه‌ای و احساسی فاصله بگیرید.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا اولویت بندی مسائل و برنامه‌ها یا به عبارت دیگر توجه به رویکرد مسئله محوری از ضروریات است که به نحو ویژه ای بایستی مورد توجه قرار گیرد.

یکی از جوانان استان بوشهر گفت: با تاکید زیاد مقام معظم رهبری و آقای رئیسی و استاندار بوشهر بر نسل جوان داشتند، این امر در استان بوشهر عملیاتی شد.

محمدرضا تنو گفت: مجموعه‌های جوان و نوجوان ما تا به کنون فعالیتی مطلوب و جامع را جهت پیشبرد اهداف جوانان و نوجوانان دغدغه مند استان بوشهر ارائه داده اند و در ادامه نیز با تلاش اعضای این مجامع و استفاده از تجربیات و حمایت‌های مدیران جوان به دنبال تعالی جوانان و نوجوانان استان بوشهر هستیم.

تنو افزود: طبق صحبت‌های حضرت آقا مطالبه گری باید همراه با رعایت اخلاق، عدالت و حفظ آبروی افراد باشد.

در ادامه این نشست جوانان حاضر در این جلسه به ایراد نطق و بیان نظرات خود پرداختند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر