يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۳۱۸۱
چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۶

فکرشهر: همزمان با آغاز سال تحصیلی وبازگشایی مدارس طی مراسمی ۱۵هزار قلم کالا در قالب ۱۸ کاروان تجهیزات با اعتبار ۷۰۰میلیارد ریال به مدارس استان بوشهر تحویل شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر ظهر روز چهارشنبه اظهار کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی و به منظور برخورداری مدارس نوساز و کم برخوردار از تجهیزات، ارسال آن در قالب کاروان تجهیزاتی آغاز شده که در اختیار مدارس شهرها و روستاهای مختلف قرار خواهد گرفت.

ابراهیم احمدی افزود: با توجه به تعطیلی دوساله مدارس از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۵هزار قلم تجهیزات مورد نیاز از قبیل وسایل سرمایشی، وسایل آموزشی هنرستان ها، میز ونیمکت، صندلی، کامپیوتر و نمایشگرهای تعاملی با اعتباری بالغ بر ۷۰۰میلیارد ریال در بین مدارس استان بوشهر توزیع شد.

وی بیان کرد: بیشترین دغدغه و تلاش ما در تأمین کولرهای مدارس با توجه به شرایط آب وهوایی منطقه بوده تا برای دانش آموزان شرایط مطلوبی فراهم شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر ادامه داد: درحال حاضر فاز اول کاروان ارسال تجهیزات است که در ادامه فاز دوم نیز در هفته آینده ارسال خواهد شد تا مهر خوبی برای دانش آموزان رقم زده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر