يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشین فرمانده سپاه دشتستان گفت: به جوانان بسیجی در جامعه به عنوان الگو نگریسته می شود وافرادی که عضو بسیج می شوند باید در فعالیتهای اجتماعی وفرهنگی پیشگام باشند.\n\nبه گزارش فکرشهر، سرهنگ غلامرضا بناری در نشست با بسیجیان شهر برازجان افزود: یکی از فرایضی که در دین اسلام بر آن تاکید شده امربه معروف و نهی از منکر است ونیروهای بسیجی باید در چارچوب مقررات به این فریضه الهی اهتمام داشته باشند.\n\nوی بر برنامه ریزی خوب و شایسته در حوزه های مختلف کاری در بسیج محلات تاکید کرد و گفت: افرادی که عضو بسیج می شوند خود باید متعهد به کار و عمل باشند و در انجام امور کوتاهی نکنند.
کد خبر: ۱۲۳۵۴
سه‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۵

فکرشهر: جانشین فرمانده سپاه دشتستان گفت: به جوانان بسیجی در جامعه به عنوان الگو نگریسته می شود وافرادی که عضو بسیج می شوند باید در فعالیتهای اجتماعی وفرهنگی پیشگام باشند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ غلامرضا بناری در نشست با بسیجیان شهر برازجان افزود: یکی از فرایضی که در دین اسلام بر آن تاکید شده امربه معروف و نهی از منکر است ونیروهای بسیجی باید در چارچوب مقررات به این فریضه الهی اهتمام داشته باشند.

\n\n

وی بر برنامه ریزی خوب و شایسته در حوزه های مختلف کاری در بسیج محلات تاکید کرد و گفت: افرادی که عضو بسیج می شوند خود باید متعهد به کار و عمل باشند و در انجام امور کوتاهی نکنند.

\n\n

جانشین فرمانده سپاه دشتستان یکی از دغدغه های امروز جامعه و رهبر انقلاب را توجه به توسعه فرهنگی ذکر کرد و بر گسترش آن در سطح پایگاه های بسیج نیز تاکید کرد.

\n\n

وی در ادامه به هجوم فرهنگی دشمنان و غربی ها در قالب برنامه های ماهواره و رسانه ای اشاره کرد و گفت: امروز دشمن بصورت مستقیم با ابزاری چون ماهواره وارد حریم شخصی خانواده ها شده و سعی دارد اساس خانواده های ایرانی را مورد هجوم برنامه های مخرب و غیر اخلاقی وشوم خود قرار دهد.

\n\n

بناری خاطرنشان کرد: 170 شبکه ماهواره ای فارسی زبان با هزینه های گزاف ومیلیاردی صهیونیستی ها و با شگردهای خاص رسانه ای خود سعی دارند مبانی دینی و پایه اساسی یک خانواده ایرانی و اسلامی را مورد هدف قراردهند.

\n\n

وی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی قصد دارند عفت و پاکدامنی خانواده های ایران اسلامی را کم رنگ کنند و راه و روش های اسلامی و بومی زندگی ایرانی ها را تبدیل به راه و روش زندگی غربی کنند.

\n\n

بناری همچنین بر دقت و نظارت خانواده ها به برنامه های مخرب و غیر اخلاقی در برخی از تلفن های همراه تاکید کرد و گفت: ترویج برخی از برنامه ها و نرم افزارهای مخرب و غیراخلاقی تلفن همراه در جامعه باعث اشاعه بی عفتی اخلاقی و بی نزاکتی در جامعه و بین خانواده ها می شود که نیاز به نظارت جدی دارد.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، در پایان این مراسم آقای عباس دهقان کمارجی به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ثامن الائمه(ع) برازجان معرفی و از خدمات چندین ساله وحید سنگی تقدیر به عمل آمد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر