جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ظاهر استان بوشهر باید روزه‌داری و ماه مبارک رمضان را نشان دهد.\n\nبه گزارش فکرشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست ستاد شئونات فرهنگی استان بوشهر با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه استغفار و بندگی است، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماه دستگیری خداوند از انسان و ماه نجات از سقوط و رسیدن شخص و جامعه به اوج کمال انسان و جلب محبت عالیه الهی است.
کد خبر: ۱۲۳۶۰
سه‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ظاهر استان بوشهر باید روزه‌داری و ماه مبارک رمضان را نشان دهد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست ستاد شئونات فرهنگی استان بوشهر با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه استغفار و بندگی است، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماه دستگیری خداوند از انسان و ماه نجات از سقوط و رسیدن شخص و جامعه به اوج کمال انسان و جلب محبت عالیه الهی است.

\n\n

وی با بیان اینکه روزه داری باید به معنای دقیق خود باشد یعنی هم ظاهری و هم باطنی باشد، بیان داشت: ماه مبارک رمضان تنها برای فرد نیست بلکه خانواده، جامعه و جهان را اصلاح می کند.

\n\n

بوشهر

\n\n

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر افزود: اگر انسان بتواند ماه مبارک رمضان را به خوبی مدیریت کند و مسئولین نیز جامعه را با روزه داری و امور متناسب با این ماه، مدیریت کنند، تحول عظیمی در شخصیت انسان و جامعه صورت می‌گیرد.

\n\n

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مسئولان، مدیریت صحیح روزه داری در جامعه در ماه مبارک رمضان است، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان ضروری است که ظاهر استان و شهرها، روزه داری و این ماه مبارک را نشان دهد و نشان داده شود که ماه رمضان با ماه های دیگر تفاوت دارد.

\n\n

مساجد بر روی جوانان و نوجوانان عنایت ویژه داشته باشند

\n\n

آیت الله صفایی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر کمک به مساجد، تصریح کرد: کوشش شود که در این ماه مبارک سه وعده نماز در مساجد خوانده شود و ضمن پخش اذان، قرائت نماز نیز در حد معقول از بلندگوهای مساجد پخش شود.

\n\n

به نوشته ی مهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تمام تهاجم فرهنگی دشمن بر روی جوانان و نوجوانان ما است، افزود: بزرگان و هیئت امنای مساجد بر روی جوانان و نوجوانان عنایت ویژه داشته باشند و در جهت جذب و نگه‌داشت آنها در مساجد تلاش کنند.

\n\n

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه در زمینه صحیح خوانی قرآن در مساجد و جامعه تلاش شود، خاطرنشان کرد: ضروری است که قرآن و مفاهیم آن آموزش داده شود و در این زمینه از اساتید حوزه و دانشگاه نیز استفاده شود.

\n\n

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر، ماه مبارک رمضان را ماه خدمت و از خودگذشتن دانست و بیان داشت: در هیچ ماهی خدمت کردن به مردم به ویژه مستضعفان و فقرا اینقدر اجر و پاداش ندارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر