يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: هنر زیبا ترین وسیله انتقال فرهنک است و ایثارگری های ملت ایران بهترین مصداق هنر اسلامی و ایرانی است.به گزارش فکرشهر، سید علی هاشمی روز یکشبنه در جمع هنرمندان شهرستان دشتی افزود: امروز دشمن در مقابل دو مقوله مهم فرهنگ و اقتصاد ما ایستاده است و هر از روشی برای مهار این دو استفاده می کند.وی اضافه کرد: برای رسیدن به اهداف بلند انقلاب اسلامی، پیشرفت همه جانبه کشور و عزت سربلندی نظام نیاز به دو بال اقتصاد و فرهنگ داریم و هردو اینها مکمل هم هستند.
کد خبر: ۱۲۳۷
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: هنر زیبا ترین وسیله انتقال فرهنک است و ایثارگری های ملت ایران بهترین مصداق هنر اسلامی و ایرانی است.

به گزارش فکرشهر، سید علی هاشمی روز یکشبنه در جمع هنرمندان شهرستان دشتی افزود: امروز دشمن در مقابل دو مقوله مهم فرهنگ و اقتصاد ما ایستاده است و هر از روشی برای مهار این دو استفاده می کند.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به اهداف بلند انقلاب اسلامی، پیشرفت همه جانبه کشور و عزت سربلندی نظام نیاز به دو بال اقتصاد و فرهنگ داریم و هردو اینها مکمل هم هستند.

هاشمی ادامه داد: می توان با رسانه های مختلف از هنر به زیباترین شکل برای رساندن پیام انقلاب اسلامی و انتقال فرهنگ و تمدن اسلامی ایران به نسل های جوان استفاده کرد.

فرماندار دشتی بیان کرد: شهید آوینی بهترین الگو و نمونه برای انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت و نماد هنرانقلاب اسلامی است.

هاشمی گفت: اگر شهید آوینی نماد هنر انقلاب اسلامی شده است به خاطر این بود که با صداقت کامل در مسیر شهدا و انقلاب اسلامی حرکت کرد وتهیه مستندات تاریخی روایت فتح نمونه بارز کارهای هنری این شهید است.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر