سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از کشف 23 هزار لیتر گازوییل قاچاق در بونکر سیمان در کنگان خبر داد.به گزارش فکرشهر، محمود احمدی در نشست با خبرنگاران گفت: مقابله با افراد سودجو و متخلف در دستور کار این اداره‌کل است و تلاش می‌کنیم از حقوق مردم دفاع کنیم.وی افزود: برخورد با متخلفان و اجرای دقیق قانون مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدواریم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.
کد خبر: ۱۲۳۸
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷

فکرشهر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از کشف 23 هزار لیتر گازوییل قاچاق در بونکر سیمان در کنگان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، محمود احمدی در نشست با خبرنگاران گفت: مقابله با افراد سودجو و متخلف در دستور کار این اداره‌کل است و تلاش می‌کنیم از حقوق مردم دفاع کنیم.

وی افزود: برخورد با متخلفان و اجرای دقیق قانون مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدواریم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از کشف 23 هزار لیتر گازوییل قاچاق در بونکر سیمان در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: فردی سودجو که در کنگان بوشهر به جای سیمان، 23 هزار لیتر گازوییل قاچاق را در یک دستگاه بونکر جاسازی کرده بود، جریمه شد.

احمدی تصریح کرد: متهم بلافاصله توسط شعبه اول تعزیرات حکومتی کنگان احضار و تخلف انتسابی وی نیز محرز شد.

وی ادامه داد: براساس رای صادره متخلف افزون بر استرداد سوخت مکشوفه به شبکه توزیع به پرداخت جزای نقدی به میزان 112 میلیون ریال در حق دولت محکوم شده است.

این مسئول اضافه کرد: تعزیرات حکومتی شهرستان دیر نیز ضمن کشف یک‌هزار و 400 لیتر نفت گاز خارج از شبکه، با فرد متخلف در این زمینه برخورد کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر افزود: تعزیرات حکومتی دیر با بررسی محتویات پرونده، احضار متهم و استماع دفاعیات مشارالیه تخلف انتسابی را محرز تشخیص داد و متخلف را علاوه بر برگشت سوخت کشف شده به شبکه توزیع به پرداخت مبلغ 14 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

احمدی گفت: از تمام ظرفیت موجود برای برخورد قاطع با متخلفان و قاچاقچیان به ویژه قاچاقچیان سوخت استفاده می‌کنیم و اجازه سوءاستفاده را به متخلفان نمی‌دهیم.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر