جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: حادثه رانندگی در محور گناوه به دیلم در سه راهی روستای مال قاید منجر به مرگ موتورسوار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، منا فرهادی روزچهارشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: دراین حادثه راکب موتورسیکلت بر اثر برخورد با یکدستگاه سواری جان باخت.\n\nوی گفت: اورژانس 115 گناوه بمحض اطلاع در محل حادثه که بعدازظهر روز گذشته رخ داد حاضر و با وجود اقدام درمانی بر راکب موتورسیکلت، به دلیل ضربه شدید به سر، جان خود را ازدست داد.
کد خبر: ۱۲۳۸۰
چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

فکرشهر: مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: حادثه رانندگی در محور گناوه به دیلم در سه راهی روستای مال قاید منجر به مرگ موتورسوار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، منا فرهادی روزچهارشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: دراین حادثه راکب موتورسیکلت بر اثر برخورد با یکدستگاه سواری جان باخت.

\n\n

وی گفت: اورژانس 115 گناوه بمحض اطلاع در محل حادثه که بعدازظهر روز گذشته رخ داد حاضر و با وجود اقدام درمانی بر راکب موتورسیکلت، به دلیل ضربه شدید به سر، جان خود را ازدست داد.

\n\n

محور گناوه به دیلم از جاده های پرتردد و حادثه خیز شمال استان بوشهر است که سالانه شمار زیادی از هموطنان جان خود را در این مسیر از دست می دهند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر