شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: طرح ضربت بهداشت حرفه ای به منظور بازرسی صنوف حرفه ای در شهر برازجان انجام شد .\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ، طرح ضربت بهداشت حرفه ای به منظور بازرسی صنوف حرفه ای در شهر برازجان انجام شد .\n\nکارشناس مسئول واحد بهدات محیط و حرفه ای شهرستان دشتستان، در این رابطه گفت : طرح مذکور در قالب 6 اکیپ دونفره متشکل از بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای در شهر برازجان اجرا شد .\n\nفاطمه حسینی اضافه نمود: در این طرح از 60 کارگاه حرفه ای بازدید بعمل آمد .
کد خبر: ۱۲۳۸۶
چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۳

فکرشهر: طرح ضربت بهداشت حرفه ای به منظور بازرسی صنوف حرفه ای در شهر برازجان انجام شد .

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ، طرح ضربت بهداشت حرفه ای به منظور بازرسی صنوف حرفه ای در شهر برازجان انجام شد .

\n\n

کارشناس مسئول واحد بهدات محیط و حرفه ای شهرستان دشتستان، در این رابطه گفت : طرح مذکور در قالب 6 اکیپ دونفره متشکل از بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای در شهر برازجان اجرا شد .

\n\n

فاطمه حسینی اضافه نمود: در این طرح از 60 کارگاه حرفه ای بازدید بعمل آمد .

\n\n

وی، هدف از برگزاری این برنامه را ، تشدید بازرسی های حرفه ای و بررسی وضعیت بهداشت و ایمنی کارگاه های مذکور اعلام کرد.

\n\n

حسینی خاطرنشان کرد: اجرای طرح ضربت در سایر نقاط شهرسان نیز در هفته جاری پیش بینی شده است و امید است که با تلاش بازرسان فعال و سختکوش شهرستان ، فرهنگ ایمنی و بهداشت در صنوف حرفه ای نهادینه شود و کاهش حوادث و بیماریهای ناشی از کار را در شهرستان دشتستان شاهد باشیم .

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر