يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دیر گفت: با پیگری های مستمر و چندین بازدید از پروژه در دست احداث راه روستاهای میانی شهرستان دیر که مدتی است به دلیل نبود اعتبار تعطیل بود، عملیات اجرایی آن از سر گرفته شد.به گزارش فکرشهر، حمزه اعتماد در دیدار اعضای شورای اسلامی شهرستان دیر افزود: اکنون ساخت ابنیه این جاده آغاز شده و امیدوارم که ساخت جاده بزودی به پایان برسد و مردم این روستاها از مزایای آن بهره مند شوند.وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: شوراهای اسلامی می توانند با همفکری بازوی توانمندی برای مدیران دستگاه های اجرایی باشند.
کد خبر: ۱۲۳۹
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

فکرشهر: فرماندار دیر گفت: با پیگری های مستمر و چندین بازدید از پروژه در دست احداث راه روستاهای میانی شهرستان دیر که مدتی است به دلیل نبود اعتبار تعطیل بود، عملیات اجرایی آن از سر گرفته شد.

به گزارش فکرشهر، حمزه اعتماد در دیدار اعضای شورای اسلامی شهرستان دیر افزود: اکنون ساخت ابنیه این جاده آغاز شده و امیدوارم که ساخت جاده بزودی به پایان برسد و مردم این روستاها از مزایای آن بهره مند شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: شوراهای اسلامی می توانند با همفکری بازوی توانمندی برای مدیران دستگاه های اجرایی باشند.

اعتماد اضافه کرد: نام گذاری سال 93 به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری بدون تردید شوراهای اسلامی شهرستان می توانند در بحث اقتصاد مقاومتی و نیز مدیریت جهادی نقش تعیین کننده ای داشته و پیشتاز باشند.

وی گفت: شورای اسلامی شهرستان به عنوان یک شورای فرادستی باید بیان دیدگاه های خود کلان نگر باشد و برای توسعه و پیشرفت شهرستان مدیران اجرایی را یاری دهد.

فرماندار دیر وحدت و اتحاد را لازمه پیشرفت کار خواند و افزود: اتحاد و همدلی با سایر دستگاه ها به دور از حاشیه و اختلاف سلیقه می تواند در رسیدن به اهداف نتیجه بخش باشد.

وی اضافه کرد: مسائل ومشکلات شهرستان دیر در بخش های مختلف تا رسیدن به نتیجه نهایی درحال پیگیری است.

فرماندار دیر در ارتباط با مشکلات شهردارهای این شهرستان اظهار کرد: شهرداری ها به علت ناتوانی مالی نمی توانند به تنهایی به عمران شهری برسند بلکه باید مسوولان در اختصاص بودجه به این شهرستان نسبت به جاهای دیگر توجه بیشتری داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر