دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام‌جمعه کاکی گفت: 26 خرداد روز شهدای غواص نامگذاری و در تقویم جمهوری اسلامی ایران ثبت شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی در آیین عبادی سیاسی و وحدت‌آفرین این هفته نماز جمعه شهر کاکی که با حضور مردم ولایتمدار در مصلای شهید بهشتی کاکی اقامه شد، اظهار کرد: تشیع باشکوه پیکرهاى مطهر شهدای غواص حادثه به‌یادماندنی عظیم و نشانه فهم، بصیرت، بزرگی و وفاداری ملت ایران بود.
کد خبر: ۱۲۴۳۲
جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۶

فکرشهر: امام‌جمعه کاکی گفت: 26 خرداد روز شهدای غواص نامگذاری و در تقویم جمهوری اسلامی ایران ثبت شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی در آیین عبادی سیاسی و وحدت‌آفرین این هفته نماز جمعه شهر کاکی که با حضور مردم ولایتمدار در مصلای شهید بهشتی کاکی اقامه شد، اظهار کرد: تشیع باشکوه پیکرهاى مطهر شهدای غواص حادثه به‌یادماندنی عظیم و نشانه فهم، بصیرت، بزرگی و وفاداری ملت ایران بود.

\n\n

محمدی اضافه کرد: غواص‌ها آمدند تا حیات جدید را تزریق کنند و آمدند بگویند شما با دستان بازی که دارید و با اقتداری که از ما به ارث بردید محکم در مقابل دشمنان بایستید.

\n\n

رئیس شورای فرهنگ عمومی کاکی با بیان اینکه غواصان دست‌بسته بر دستان ملت مجاهد جاری شدند، افزود: امروز همه به فرمایشات امام بیشتر می‌رسند که فرمود: جنگ نعمت بود که یکى از برکات دفاع مقدس، شکوفایى و رشد استعدادهاى معنوى و اخلاقى جامعه به‌ویژه نسل جوان آن دوران بود.

\n\n

وی افزود: دستاورد این تلاش بزرگ، نمایان شدن جلوه‌هایى از فرهنگ ایثار و شهادت است که می‌تواند ضامن عزت، اقتدار، معنویت و اخلاق جامعه باشد، این فرهنگ یکى از راه‌هایی است که سلامت و معنویت جامعه به‌ویژه نسل جوان را تضمین خواهد کرد.

\n\n

محمدی با اشاره به سالروز شهادت سردار رشید اسلام شهید دکتر مصطفى چمران (1360 ه.ش) و روز بسیج اساتید، گفت: شهید چمران اسوه پاکی، اخلاص و صداقت بود و قوت جاذبه و قدرت نفوذ در دل‌ها داشت.

\n\n

امام‌جمعه کاکی با اشاره به‌روز تبلیغ و اطلاع‌رسانى دینى سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینى(ره) مبنى بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامى، آغاز هفته قوه قضائیه‏ را تبریک گفت و افزود: به شهید بهشتی و یارانش درود می‌فرستم و از قوه قضائیه در راستای اقامه عدل، کاهش در اطاله دادرسی و احقاق حقوق در دستگاه قضا به‌ویژه دادگستری استان بوشهر قدردانی می‌کنم.

\n\n

وی اضافه کرد: تکلیف اصلى قوه قضائیه، اقامه قسط و عدل است، قوه قضائیه ضامن صحت عمل مسئولان بوده و توقع مردم از قوه قضائیه‏ این است که عدالت در زندگى مردم ملموس شود، عدالت را حس کنند و این عمومیت پیدا کند از این باب حساسیت دستگاه قضا روشن است.

\n\n

امام‌جمعه کاکی از افتتاح شعبه دادگاه کاکی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: شعبه دادگاه کاکی با پیگیری مسئولان شهر به‌زودی افتتاح خواهد شد.

\n\n

وی با اشاره به آغاز هفته صرفه‏جویى در مصرف آب‏ تأکید کرد: بحران کم‌آبی در کشور جدی است و در منطقه ما نیز این مشکلی جدی است، بنابراین مردم باید این حکایت تلخ را باور کنند.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر