شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۳۴۷
شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۶

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: انقلاب اسلامی بار‌ها در عرصه‌های مختلف مورد تهاجم قرار گرفته و خط مقدم این دفاع نیرو‌های مسلح، امنیتی و فراجا بوده‌اند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، آیت‌الله صفایی بوشهری در آیین صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان بوشهر  با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای فراجا با اشاره به اهمیت امنیت بیان کرد: امنیت اساس حیات بالنده، پیشرفت وآفرینش تمدن است.
 
وی با بیان اینکه در این انقلاب بار‌ها به نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف تهاجم شده و خط مقدم این دفاع نیرو‌های مسلح امنیتی و فراجا بوده‌اند، افزود: در جریان اخیر نیز این چنین خواهد بود و شکست دشمنان قطعی است.
 
امام جمعه بوشهر تاکید کرد: به طور یقین این آخرین توطئه استکبار نخواهد بود و همواره جهان سلطه به دنبال فتنه و تخریب امنیت در ایران اسلامی است.
 
وی عنوان کرد: با وجود توطئه‌های دشمن، اما ملت ایران همیشه پیروز میدان هستند و استکبار مانند گذشته شکست خود را به شکل قوی تری تجربه خواهد کرد.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر هم گفت: به میمنت خون شهدا این استان مرزی، اقتصادی و پایتخت انرژی کشور امروز در امنیت کامل قرار دارد.
 
سردار حیدر سوسنی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیروی انتظامی را یکی از ستون‌های امنیت معرفی می‌کنند و برای این امنیت خون‌های زیادی ریخته شده است.
 
وی با اشاره به ناملایمات اخیر، گفت: ما به سمت قله در حرکت هستیم و این ناملایمات سنگ‌هایی هستند که از سوی دشمن پیش پای ما ایجاد شده  و گذرا است.
 
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه رهبرمعظم انقلاب کارکنان نیروی انتظامی رامجاهدان فی سبیل الله معرفی کردند، افزود: در شرایطی که کارکنان نیروی انتظامی در حال خدمت رسانی در آیین اربعین بودند بلافاصله پس از بازگشت درگیر اغتشاشات شدند و به مدت ۲۰ روز همکاران ما برای ایجاد امنیت شبانه‌روز در کف خیابان حضور داشتند.
 
وی ادامه داد: ایثار، ازخودگذشتگی، رشادت و شهادت بسیاری از افسران و سربازان نیروی انتظامی بیانگر پلیس در تراز انقلاب اسلامی است که از جان خود گذشتند.
 
سردار سوسنی گفت: امروز با همت نیروی انتظامی در استان بوشهر ۳۲۰۰ کیلو گرم مواد مخدر کشف شده است که به مناسبت هفته نیروی انتظامی ۲۵۰۰ کیلوگرم از این میزان مواد امحا می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر