يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه بندر گناوه گفت: باکسانی که در ماه مبارک رمضان تظاهر به روزه خواری می کنند بشدت برخورد شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نماز جمعه گناوه افزود: نباید اجازه بدهیم عده ای به بهانه مسافر بودن اقدام به حرمت شکنی کنند ودر بازار و میادین شهر درملا عام روزه خواری کنند.\n\nوی از نیروی انتظامی و قوه قضاییه خواست با همکاری یکدیگر با پدیده زشت روزه خواری مبارزه کنند.
کد خبر: ۱۲۴۴۲
جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱

فکرشهر: امام جمعه بندر گناوه گفت: باکسانی که در ماه مبارک رمضان تظاهر به روزه خواری می کنند بشدت برخورد شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نماز جمعه گناوه افزود: نباید اجازه بدهیم عده ای به بهانه مسافر بودن اقدام به حرمت شکنی کنند ودر بازار و میادین شهر درملا عام روزه خواری کنند.

\n\n

وی از نیروی انتظامی و قوه قضاییه خواست با همکاری یکدیگر با پدیده زشت روزه خواری مبارزه کنند.

\n\n

امام جمعه گناوه درادامه هفته قوه قضاییه که مصادف با شهادت مظلومانه ایت الله بهشتی است به کارکنان شریف این دستگاه تبریک گفت و از آنان خواست تا طوری عمل کنند همچنان ملجا و ماوای مظلومان و ستمدیدگان جامعه باشد.

\n\n

وی افزود: قوه قضاییه باید فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند مردم باید عدالت را در زندگی خود حس کنند مورد توجه قرار دهند و یا و یاور مظلومان باشند.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، حجت الاسلام رکنی حسینی باتبریک انتخاب شهردار جدید شهر گناوه از اقشار مختلف مردم ،نهادها و دستگاه های اجرایی خواست تا از شهردار جدید برای عمران و آبادانی ابن شهر حمایت کنند .

\n\n

وی افزود: گرچه حجم کارهای عمرانی روی زمین مانده ومشکلات شهری در گناوه زیاد است اما با همکاری وهمدلی همه باشهردار جدید امکان حل آنها وجود دارد.

\n\n

خطیب نماز جمعه گناوه به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیگر غواصان شهید اشاره کرد و افزود: مردم با حضور گسترده در این مراسم معنوی باردیگر پای بندی خود را به آرمانهای شهدای وارزش های انقلاب به نمایش گذاشتند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر