يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۶۰۸
سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴

فکرشهر: فرمانده سپاه استان قزوین گفت:‌ نبرد امروز دشمنان ما به خاطر حجاب نیست، بلکه آنها در پی حذف و نابودی ارزش‌های اسلامی ملت ما بوده و به دنبال این هستند که هویت دینی را از ما گرفته و ملت ایران را به یک ملت بی‌هویت و ضربه‌پذیر تبدیل کنند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی عصر امروز در آیین افتتاح دومین دوره توانمندسازی بانوان تمدن‌ساز که در سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: بهانه اغتشاشاتی که در چند روز اخیر در کشور اتفاق افتاد، به بهانه فوت مهسا امینی بود و باید به این نکته توجه کنیم که هر اتفاقی بهانه دشمن برای راه‌اندازی آشوب باشد.

وی با بیان اینکه در فتنه اخیر دشمنان با طراحی دقیق به میدان آمده و علیه جمهوری اسلامی متحد شده بودند، گفت: این حوادث بسیاری از افرادی که خواب بودند را بیدار کردند و البته از سوی دیگر منجر به اظهار نظر افرادی شد که خودشان را به خواب زده بودند و با این اظهار نظرها سیرت واقعی خود را به مردم ایران نشان دادند.

سردار رفیعی آتانی با اشاره به هجمه رسانه‌ای استکبار و منافقان علیه حجاب در جریان آشوب‌های اخیر اضافه کرد: نبرد امروز دشمنان ما به خاطر حجاب نیست، بلکه آنها در پی حذف و نابودی ارزش‌های اسلامی ملت ما بوده و به دنبال این هستند که هویت دینی را از ما گرفته و ملت ایران را به یک ملت بی‌هویت و ضربه‌پذیر تبدیل کنند.

وی ادامه داد: در این اغتشاشات شاهد بودیم که آمریکایی‌ها، منافقین مفلوک و سلطنت‌طلبان از همه ظرفیت خود برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده کردند. آنهایی که امروز متوجه اتحاد آمریکایی‌ها و دشمنان ورشکسته ملت ایران نمی‌شوند، از حماقت رنج می‌برند و احمق‌تر افرادی هستند که به دنبال حرف حق در اردوگاه دشمنان انقلاب اسلامی می‌گردند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر(عج) به تلاش رسانه‌های دشمنان برای تطیر رژیم منحوس پهلوی اشاره کرد و گفت: یکی از حماقت‌ها این است که باور کنیم سلطنت‌طلب‌ها دلشان برای تمامیت ارضی ما می‌سوزد. امروز باید از وابستگان سلطنت‌طلب‌ها پرسید کدام حکومت سرچشمه آب رودخانه هیرمند را به افغانستان واگذار کرد و باعث تبدیل شدن سیستان به بیابان و ریگزار شد؟

وی با انتقاد از نقش‌آفرینی برخی سلبریتی‌ها در حوادث اخیر ادامه داد: آنهایی که با ارتزاق از بیت‌المال مشهور شدند و با حضور در صداوسیما مشهور شدند و برای خود آبرو خریدند، باید جوابگوی سخنان تحریک‌آمیز خود باشند و بدانند که ملت ایران بالاخره روزی با آنها تسویه‌حساب خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر