سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
فکرشهر: هادی فدایی فرماندار دلیجان گفت: حادثه قتل رییس شورای اسلامی روستای راوه از توابع این شهرستان ، انگیزه سیاسی نداشته است.\n\nبه گزارش فکرشهر، رییس شورای اسلامی روستای راوه از توابع دهستان دودهک شهرستان دلیجان شامگاه شنبه در مقابل منزل خود با شلیک سلاح گرم توسط فرد یا افراد ناشناس به قتل رسید.\n\nفرماندار دلیجان دو شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مقتول با 23 سال سابقه کار در آموزش و پرورش، هیچ گونه فعالیت سیاسی نداشته و به احتمال زیاد علت حادثه خصومت شخصی بوده است .
کد خبر: ۱۲۵۳۰
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

فکرشهر: هادی فدایی فرماندار دلیجان گفت: حادثه قتل رییس شورای اسلامی روستای راوه از توابع این شهرستان ، انگیزه سیاسی نداشته است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رییس شورای اسلامی روستای راوه از توابع دهستان دودهک شهرستان دلیجان شامگاه شنبه در مقابل منزل خود با شلیک سلاح گرم توسط فرد یا افراد ناشناس به قتل رسید.

\n\n

فرماندار دلیجان دو شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مقتول با 23 سال سابقه کار در آموزش و پرورش، هیچ گونه فعالیت سیاسی نداشته و به احتمال زیاد علت حادثه خصومت شخصی بوده است .

\n\n

وی اظهار کرد: قاتل یا قاتلین تاکنون شناسایی و دستگیر نشده اند و در صورت دستگری و اعتراف ، انگیزه این قتل نیز مشخص می شود .

\n\n

فرماندار دلیجان اضافه کرد: مسوولان انتظامی و امنیتی بلافاصله برای شناسایی و علت قتل وارد عمل شده اند و امید است در کمترین زمان ممکن قاتل یا قاتلین گرفتار قانون شود. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر