يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست با معاون وزیر راه، مقرر شد که پروازهای بوشهر به شهرهای مختلف کشور افزایش یابد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد با اشاره به ملاقات‌هایش با مسئولان کشوری اظهار داشت: در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور در ارتباط با کم شدن پروازهای استان بوشهر و تاخیر و لغو پروازها و مشکل در زمان و تایم پروازهای استان بوشهر و همچنین تعدد پروازها به تهران و دیگر استان‌های دیگر مثل مشهد، اصفهان، شیراز و دیگر استان‌های غربی مطرح شد.
کد خبر: ۱۲۵۴۲
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

فکرشهر: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست با معاون وزیر راه، مقرر شد که پروازهای بوشهر به شهرهای مختلف کشور افزایش یابد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد با اشاره به ملاقات‌هایش با مسئولان کشوری اظهار داشت: در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور در ارتباط با کم شدن پروازهای استان بوشهر و تاخیر و لغو پروازها و مشکل در زمان و تایم پروازهای استان بوشهر و همچنین تعدد پروازها به تهران و دیگر استان‌های دیگر مثل مشهد، اصفهان، شیراز و دیگر استان‌های غربی مطرح شد.

\n\n

وی افزود: معاون وزیر راه متعهد شد در نخستین فرصت موضوع پروازها حل شود و سازمان هواپیمایی به شرکت‌های هواپیمایی اعلام کند که در استان بوشهر تعداد پرواز را بیشتر کنند و همچنین در رابطه با تاخیر و لغو پروازها مدیریت بهتری صورت بگیرد تا مشکل آن برطرف شود.

\n\n

موسوی‌نژاد به دیدار با رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و یادآور شد: در این دیدار در ارتباط با حقوق خانواده‌های شهدا، ارائه تسهیلات مورد نیاز جانبازان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران و پیرامون حق پرستاری برای جانبازان و پدر و مادر شهدا و همچنین معوقات ایثارگران و وضع بیمه ایثارگران مطالبی مطرح شد.

\n\n

وی اضافه کرد: در این دیدار همچنین در ارتباط با حق درمان ایثارگران و جانبازان در مراکز متعدد و همچنین پیرامون سر و سامان دادن به نوع خدمات ارائه شده به ایثارگران و خانواده شهدا بحث و گفت‌وگو شد که آقای شهیدی قول پیگیری و رفع مشکلات فوق را داد.

\n\n

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با دیدار با وزیر نیرو نیز گفت: در این نشست نیز در ارتباط با بحران آب در استان بوشهر و همچنین حقابه نخل‌های غیرمجاز که برای اخذ مجوز باید برای هر نخل نزدیک به 10 هزار تومان پرداخت کنند مطرح شد و مقرر شد که این موضوع حتما اصلاح شود.

\n\n

موسوی‌نژاد بیان کرد: در این دیدار همچنین در ارتباط با افزایش حقابه و عدم اختصاص آب به کشاورزی شبانکاره و بخش‌های پایین‌دست بخش شبانکاره و مشکل آب شرب روستاها و شهرها و مشکلات ورودی آب و تخصیص اعتبار برای حل مشکلات آب بحث و گفت‌وگو شد که وزیر نیرو قول داد در رفع موارد مطروحه به ویژه مشکل آب شرب استان بوشهر پیگیری و رفع مشکل شود.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر