شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: پرسشگری از  125نفر در مرکز متادول تراپی بیمارستان 17 شهریور برازجان با همکاری مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری دشتستان انجام شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، کارشناس مسئول واحد مبارزه با بیماری های شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: در این پرسشگری برای افراد مراجعه کننده به مرکز متادون تراپی ، پرسشنامه تکمیل و از آنان تست تشخیص سیفلیس بعمل آمد .\n\nحاجیانی افزود: پرسشنامه بعد از کنترل توسط کارشناس بیماری های رفتاری ستاد شهرستان ، آقای محمد رضایی به معاونت بهداشتی واحد بیماری ها ارسال خواهد گردید .
کد خبر: ۱۲۵۵۸
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴

فکرشهر: پرسشگری از  125نفر در مرکز متادول تراپی بیمارستان 17 شهریور برازجان با همکاری مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری دشتستان انجام شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، کارشناس مسئول واحد مبارزه با بیماری های شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: در این پرسشگری برای افراد مراجعه کننده به مرکز متادون تراپی ، پرسشنامه تکمیل و از آنان تست تشخیص سیفلیس بعمل آمد .

\n\n

حاجیانی افزود: پرسشنامه بعد از کنترل توسط کارشناس بیماری های رفتاری ستاد شهرستان ، آقای محمد رضایی به معاونت بهداشتی واحد بیماری ها ارسال خواهد گردید .

\n\n

خدمات ارائه شده در مرکز بیماری های رفتاری شهرستان دشتستان:

\n\n

به نوشته ی روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، مرکز مشاوره بیماری های رفتاری برازجان واقع در بلوار خضر – انتهای خیابان ستاد نماز جمعه – مرکز بهداشت قدیم در زمینه مشاوره وانجام تست HIVبرای افرادی که به نوعی دچار رفتارهای پرخطر شده اند فعالیت دارد.

\n\n

در این مرکز که انجام تست تشخیص سریع HIV برای افراد در معرض خطر انجام و در مدت زمان کمتر از 20دقیقه جواب تست به آنها گفته می شود. علاوه بر آن توسط کارشناس مشاوره ، مشاوره لازم در خصوص رفتارهای پرخطر و بیماری آمیزشی انجام می گیرد .

\n\n

ترکیب نیروهای مرکز مشاوره شامل سرپرست مرکز پزشک وکارشناس ارشد بالینی می باشد تلفن 34227660 بصورت تلفنی هم پاسخ گوی سوالات شهروندان محترم می باشد کلیه همشهریان می توانند هرگونه سوالی در خصوص بیماریهای رفتاری داشته باشند بدون حضور فقط با تلفن جواب سوال خود را دریافت کنند چنان چه رفتار پرخطری داشته اید ونگران ابتلا به بیماری هستید به مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری مراجعه و یا با یک تلفن جواب خود را دریافت کنید لازم به ذکر است کلیه خدمات در مرکز رایگان و بر اصل راز داری ومحرمانه بودن استوار است .

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر