يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان بوشهرگفت: پروژه قطعه اول محور خروجی خورموج به کنگان دارای پیشرفت بسیارخوبی است و تا پایان تیرماه تکمیل وبه بهر برداری خواهدرسید.\n\nبه گزارش فکرشهر، فرزاد رستمی در جریان بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه راهسازی شهرستان دشتی افزود: قطعه اول این محور از خورموج تا روستای بحیری به طول سه کیلومتراست که دارای پیشرفت بسیار خوبی است ودرمرحله آسفالت توپکا می باشد .
کد خبر: ۱۲۵۶۰
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸

فکرشهر: سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان بوشهرگفت: پروژه قطعه اول محور خروجی خورموج به کنگان دارای پیشرفت بسیارخوبی است و تا پایان تیرماه تکمیل وبه بهر برداری خواهدرسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرزاد رستمی در جریان بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه راهسازی شهرستان دشتی افزود: قطعه اول این محور از خورموج تا روستای بحیری به طول سه کیلومتراست که دارای پیشرفت بسیار خوبی است ودرمرحله آسفالت توپکا می باشد .

\n\n

وی گفت: با بهره برداری از این پروژه یکی ازنقاط حادثه خیز این شهرستان که دارای بارترافیکی بسیاربالایی است برطرف شده ومحور به صورت چهار خطه ودارای دو مسیر دو خطه رفت وبرگشت می شود که تسهیل در تردد وایمن را درپی دارد.

\n\n

رستمی اضافه کرد: تا کنون 46 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزنیه شده است .

\n\n

وی ادامه داد: به زودی قطعه دوم این محورنیزبه طول سه کیلو متراز روستای بحیری تا روستای مل گاودان شروع خواهدشد که امید است تا پایان امسال تکمیل شود.

\n\n

رستمی بیان کرد: سال گذشته بالغ بر70 میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راهسازی ، شامل تعریض واصلاح محور ها اصلی وفرعی وروستایی و چهار خطه کردن محورهای اصلی شهرستان شامل محور کاکی به بادوله ، خورموج تا پلیس راه وتعریص واصلاح محور های مهم ناصری به شنبه واحداث راه جدید کاکی به شیخیان هزینه شد.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر