شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۶۰۹
دوشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳

فکرشهر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: هم اکنون ۵۹۰ طرح در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در دست ساخت و ۹۸۰ هکتار زمین نیز برای واگذاری به سرمایه‌گذاران آماده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سید حسین حسینی روز دوشنبه به خبرنگاران اعلام کرد: بهره‌برداری از این طرح های صنعتی مقیاس کوچک و متوسط، حجم بالایی از اشتغال‌زایی برای استان بوشهر به همراه دارد.

وی یادآور شد: تاکنون ۴۴۰ هکتار از زمین‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر به سرمایه‌گذاران واگذار شده و در زمان حاضر ۳۷۰ واحد صنعتی با اشتغال زایی  پنج هزار و ۴۰۰ نفر در این مناطق فعالیت دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت:  همچنین ۴۴۰ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۱۹هزار و ۴۰۰  میلیارد ریال در این شهرک ها و نواحی صنعتی به بهره برداری رسیده که ۷۰ واحد راکد است و در صورت فعال شدن همه این واحدها زمینه اشتغال ۶ هزار و ۴۰۰ نفر فراهم می شود.

حسینی یادآور شد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر ۲۱ شهرک، ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی دارد و تا کنون یکهزار و ۳۰  قرارداد با سرمایه گذاران منعقد کرده است.

وی اعلام کرد: امروز در همه شهرستان‌های استان بوشهر شاهد ساخت شهرک و ناحیه صنعتی هستیم تا زمینه پیشرفت و اشتغال بیشتر این استان فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر درباره زیرساخت‌های موجود در این زمینه گفت:  بیشتر این شهرک‌ها و نواحی صنعتی از امکانات زیربنایی از جمله برق، آب و تلفن و ۱۷ شهرک و ناحیه از شبکه گازکشی برخوردارند و سیستم جمع آوری و تصفیه فاضلاب و پساب نیز در شهرک های صنعتی بوشهر ۲ و برازجان احداث شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر