يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر از بدهی 17 میلیارد تومانی زندانیان جرائم غیرعمد استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمیدرضا حیدری در نشست خبری اظهار داشت: سال گذشته 114 زندانی جرائم غیرعمد و مالی از زندان‌های استان بوشهر از زندان آزاد شدند، این تعداد زندانی 8 میلیارد تومان بدهی داشتند که 3 میلیارد و 820 میلیون تومان بدهی آنان باهمت خیرین پرداخت و مابقی هم از طریق سازش حل‌وفصل کردیم.
کد خبر: ۱۲۵۶۲
چهارشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۹

فکرشهر: مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر از بدهی 17 میلیارد تومانی زندانیان جرائم غیرعمد استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمیدرضا حیدری در نشست خبری اظهار داشت: سال گذشته 114 زندانی جرائم غیرعمد و مالی از زندان‌های استان بوشهر از زندان آزاد شدند، این تعداد زندانی 8 میلیارد تومان بدهی داشتند که 3 میلیارد و 820 میلیون تومان بدهی آنان باهمت خیرین پرداخت و مابقی هم از طریق سازش حل‌وفصل کردیم.

\n\n

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر تصریح کرد: امسال نیز 149 زندانی جرائم غیرعمد در استان بوشهر داریم که به دلیل دیه، چک بلامحل، مهریه و نفقه در زندان به سر می‌برند. بدهی 149 زندانی جرائم غیرعمد استان بوشهر 17 میلیارد تومان است و امیدواریم در جشن گلریزان امسال که قرار است در 24 نقطه استان بوشهر برگزار شود، این اعتبار تأمین شود.

\n\n

وی حرفه‌آموزی زندانیان و صدور گواهینامه اشتغال برای این افراد را ازجمله دیگر اقدامات اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی عنوان کرد و ادامه داد: در زندان بوشهر یک کارگاه ساخت لامپ کم‌مصرف راه‌اندازی شده است که ظرفیت اشتغال 70 تا 80 نفر را فراهم کرده است.

\n\n

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر ادامه داد: در کنار زندان برازجان و دشتی نیز مجتمع‌های کشاورزی و دامپروری با ظرفیت اشتغال هرکدام به ترتیب 200 و 50 نفر راه‌اندازی شده است.

\n\n

همچنین دو مزرعه پرورش میگو با ظرفیت 70 نفر در اختیار داریم که زندانیان در این مزارع مشغول به کار می‌شوند.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر