يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۷۷۰
چهارشنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال شاهین تابان بوشهر گفت: این تیم برای موفقیت در مسیر پیش رو و لیگ دسته ۲ نیازمند حمایت جدی از سوی مسئولان این استان است.

به گزارش فکرشهر، مهدی قنبری روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: با نگاه مثبت اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به فوتبال و بویژه تیم ریشه‌دار شاهین تابان انتظار داریم با تزریق کمک مالی و افزایش انگیزه بازیکنان سیر صعودی موفقیت‌های شاهین آغاز شود.

وی بیان کرد: این تیم از لحاظ فنی نیز برای رسیدن به شرایط مطلوب حداقل به پنج هفته زمان نیاز دارد که در تکامل این سیر باید حمایت مالی مناسب از تیم صورت گیرد چرا که بخش خصوصی برای تیم‌داری به تنهایی راه به جایی نمی برد.

قنبری ادامه داد: تیم شاهین اکنون نزدیک به ۲۰ روز است که جمع شده و زمان کافی برای آماده سازی نداشته ایم.

وی بیان کرد: شرایط این تیم در هفته‌های ابتدایی به نحوی رقم خورد که در هفته اول نیز تنها با هشت بازیکن به مصاف حریف رفت.

قنبری ادامه داد: طی چند هفته اخیر شاهین بوشهر رفته رفته روند خوبی به خود گرفته ولی در مسیر کسب آمادگی بیشتر در هفته چهارم به تیم با کیفیت و شایسته بابلسر نتیجه را واگذار کرد.

وی اظهار کرد: تیم شاهین با تاخیر در اختیار مالک جدید قرار گرفت و این تاخیر منجر شد تا بازیکنان فصل گذشته و حتی بازیکنان رده‌های سنی جوانان و امید به تیم‌های دیگری بپیوندند.

قنبری یادآور شد: شاهین برای حضور در لیگ ۲ بازیکنان با کیفیتی را جذب کرده که در این بین بازیکنانی چون مسعود محبی، محمد حسین مهر و امیر ناصرزاده نیز از رده‌های سنی پایه به تیم پیوستند.

وی ادامه داد: با همه این فراز و نشیب‌ها و وجود مشکلات مالی تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا با تکرار اتفاقاتی شیرین در فوتبال بوشهر مردم دوباره با کسب نتیجه مطلوب در فوتبال کشور احساس خوشحالی کنند.

قنبری در ارتباط با تغییر نام تیم فوتبال شاهین شهرداری به شاهین تابان نیز گفت: تابان یکی از نام‌های قدیمی شاهین بوشهر است و بر همین اساس تصمیم به انتخاب این نام قدیمی برای پسوند شاهین گرفته شد.

شاهین تابان بوشهر اکنون با سه امتیاز در رده یازدهم جدول گروه ب لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار دارد.

این تیم در هفته پنجم رقابت‌ها میزبان تیم فوتبال شهرداری ماهشهر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر