دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۸۵۸
پنجشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: معرفی چهره‌های شاخص و شهدا به نسل جدید باید در اولویت کار فرهنگی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، اکبر پورات ظهر پنج شنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بوشهر با بیان اینکه تبدیل گفتمان عمومی و نظام‌مند فکری جدید در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دولت سیزدهم مورد تاکید است، اظهار داشت: این شورا بستری برای هماهنگی همه دستگاه‌های فرهنگی است تا فعالیت‌های منسجم و نظام مندی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید به گفتمان عمومی تبدیل شود.

جانشین شورای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت استان بوشهر گفت: تکریم خانواده شهدا و حفظ کرامت آنها در جامعه از سوی مسئولان و مردم یک ضرورت است.

پورات افزود: شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان و خانواده‌های آنان مایه افتخار کشور هستند و تمام دستگاه‌های اداری باید به وظایف خود در این خصوص عمل کنند.

جانشین شورای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت استان بوشهر با تاکید بر اینکه معرفی چهره‌های شاخص و شهدا به نسل جدید و آینده باید در اولویت کار فرهنگی این شورا قرار گیرد گفت: تاکنون نیز در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است و باید از ظرفیت هنرمندان و فضای مجازی در این راستا استفاده کرد.

پورات یادآور شد: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان با حضور شهرداران برگزار خواهیم کرد.

تشکیل نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان‌ها

جانشین شورای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت استان بوشهر بیان کرد: در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شود و مصوبات آن نیز به دبیرخانه شورا ارسال کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار کرد: خدمات رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همچنین جذب ۲۵ درصدی استخدام سازمان‌ها از خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید توسط ادارات با جدیت اجرایی شود.

وی گفت: دستگاه‌های اداری بودجه‌ای در راستای فرهنگ سازی ایثار و شهادت در نظر بگیرند و همچنین سرکشی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و برگزاری یادواره‌های شهدا باید مورد توجه دستگاه‌های اداری و مدیران قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر