جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر کارگاه آموزش پیشگیری از اعتیاد برای تعدادی از کانون های فرهنگی و هنری شهرستان بوشهر برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، آنیتا مظفری درگفت وگو با ایرنا افزود: این کارگاه در قالب یک نشست و با هدف آشنایی اعضای کانون ها با مخاطرات موادمخدر برگزار شده است.\n\nوی اضافه کرد: با توجه به این که بیشترین قشر اعضای کانوهای فرهنگی و هنری جوانان را تشکیل می دهند و جوانان از سایر اقشار در معرض ابتلا به موادمخدر قرار دارند برگزاری چنین کارگاه هایی ضرورت دارد.
کد خبر: ۱۲۶۳۳
شنبه ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۸

فکرشهر: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر کارگاه آموزش پیشگیری از اعتیاد برای تعدادی از کانون های فرهنگی و هنری شهرستان بوشهر برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، آنیتا مظفری درگفت وگو با ایرنا افزود: این کارگاه در قالب یک نشست و با هدف آشنایی اعضای کانون ها با مخاطرات موادمخدر برگزار شده است.

\n\n

وی اضافه کرد: با توجه به این که بیشترین قشر اعضای کانوهای فرهنگی و هنری جوانان را تشکیل می دهند و جوانان از سایر اقشار در معرض ابتلا به موادمخدر قرار دارند برگزاری چنین کارگاه هایی ضرورت دارد.

\n\n

مظفری ادامه داد: برگزاری چنین کارگاه هایی برای کارکنان و فرزندان اداره کل ارشاد نیز پیش بینی شده است.

\n\n

وی بیان کرد: با توجه به کارکرد بسیار مفید کارگاه های پیشگیری از اعتیاد برنامه ریزی برای برگزاری آن در سفره خانه های سنتی و مراکز استفاده کننده از قلیان پیش بینی شده است.

\n\n

26 ژوئن برابر با پنجم تیر به عنوان روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر